اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا صعود خواهد کرد یا نزولی خواهد ماند؟ + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا روز گذشته را نزولی آغاز کرد اما در ادامه توانست قیمت از دست رفته خود را بازپس گرفته و بدون هیچ تغییری روز را به پایان برساند.

قیمت طلا در حال تلاش است تا بار دیگر در میان ثبات نرخ شاخص دلار و بازده خزانه داری ایالات متحده آمریکا روند صعودی خود را بازپس گرفته و به سمت سطوح بالاتری حرکت کند.

طلا با وجود تجربه روند صعودی همچنان در محدوده 1750 دلار قرار دارد. مهم ترین عوامل حمایت کننده از روند صعودی قیمت طلا را می توان نگرانی ها نسبت به ایجاد رکود تورمی دانست.

سرمایه گذاران بازار در حال حاضر در انتظار داده های تورم ایالات متحده هستند که در روز چهارشنبه منتشر خواهد شد. داده های مربوط به تورم می تواند آینده اقتصاد ایلات متحده را مشخص کرده و از این رو از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر به تحلیل تکنیکال طلا توجه کنیم متوجه می شویم که قیمت طلا در حال حاضر هیچ جهت گیری صعودی یا نزولی نداشته و سطوح حمایت و مقاومت های نسبتا قدرتمندی را در اطراف خود دارد.

در شرایط صعودی اولین سطح مقاومت قیمت طلا 1762 دلار است. اگر روند صعودی قیمت ادامه پیدا کند، طلا با مقاومت در نقاط 1765 دلار، 1767 دلار و در نهایت 1770 دلار مواجه خواهد شد که روند صعودی را به چالش می کشد.

از طرف دیگر اولین سطحی که از قیمت طلا حمایت می کند نقطه 1755 دلار است. در صورتی که قیمت طلا به زیر این سطح سقوط کند، در نقاط 1750 و 1758 دلار حمایت خواهد شد. افت بیشتر نیز می تواند حمایت های 1745 و 1741 دلاری را فعال کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد