اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این 7ماده غذایی می تواند تاثیر مثبتی بر رنگ چشمان شما داشته باشد

با خوردن این مواد خوراکی، چشمان خود را شفاف تر کنید.

رژیم غذایی

خیلی از افراد برای تغییر در ظاهر خود به فکر تغییر رنگ چشمان خود با استفاده از لنز می افتند. اما جالب است بدانید می توانید با رعایت رژیم غذایی و مصرف مداوم آن، تاثیر مثبتی روی چشم های خود بگذارید! در زیر 7خوراکی خوشمزه ای که در واقع و به طرز باورنکردنی ای به نظر می رسد رنگ چشم شما را می تواند تغییر دهد، آورده شده است!

عسل ارگانیک

هیچ درمانی به اندازه عسل ارگانیک جادویی نیست. چه بخواهید آن را روی یک تکه نان پهن کنید یا آن را به عنوان شیرین کننده چای مصرف کنید؛ این افزودنی طعم دهنده، نه تنها طعم خوشمزه ای دارد، بلکه به بدن شما در مبارزه با عفونت و التیام زخم ها و سوختگی های قدیمی نیز کمک می کند. جالب است بدانید عسل ارگانیک می تواند منجر به افزایش رنگ چشم شما شود، البته تا زمانی که شما عسل ارگانیک را انتخاب می کنید، نه مصنوعی! عسل را بخشی از رژیم غذایی خود نگه دارید سپس خواهید دید که رنگ طبیعی چشم های شما شروع به روشن تر شدن می کند. همچنین مقدار زیادی قند طبیعی وجود دارد که به سوخت وساز بدن شما کمک کرده و باعث کاهش رفلاکس اسید می شود. فقط حتما کمی پول اضافی بپردازید و مطمئن شوید عسل ارگانیک تهیه می کنید.

چای بابونه

چای بابونه می تواند یک افزودنی عالی برای رژیم غذایی شما باشد تا رنگ چشم شما را تغییر دهد. مصرف منظم چای بابونه منجر به کاهش استرس بدن شده و باعث می شود چشمان شما گرم تر به نظر برسد. آرام بخش طبیعی موجود در چای همچنین به تسکین ناراحتی های دستگاه گوارش که ممکن است احساس کنید نیز کمک می کند. این چایی، یک نوشیدنی فوق العاده است که مزایای زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. عسل طبیعی را میتوانید به عنوان شیرین کننده خود اضافه کنید و تاثیر آن را بیشتر کنید، بد نیست!

گوشت لخت کم چربی

اگر از خواندن چای و عسل خسته شده اید، ما به طور خاص، گوشت را به شدت توصیه می کنیم. گوشت بدون چربی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا سلامت کلی و تلاش شما برای تغییر رنگ چشم تامین شود. گوشت بدون چربی، مانند گوشت گاو یا ماهی، به شما مقدار زیادی مواد معدنی مانند روی و منیزیم می دهد. روی و منیزیم ، منجر به افزایش رنگ در عنبیه چشم می شود. با این اوصاف، هنوز هم باید گوشت را در حد اعتدال بخورید و از زیاده روی در آن خودداری کنید. یک رژیم غذایی طبیعی و سالم، سنگ بنای سلامتی است.

اسفناج

یک قانون بسیار ساده در زندگی وجود دارد: اگر سبزی تیره و برگ دار دیدید، آن را بخورید، اسفناج کاملاً طبق این قاعده است. افزودن سبزیجات به رژیم غذایی بسیار آسان بوده و سلامت بدن و ذهن شما و همچنین رنگ چشم شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. اسفناج سرشار از آهن است که باعث می شود چشمان شما درخشان تر به نظر برسد. این سبزی، همچنین مملو از کاروتنوئیدها و زآگزانتین است که اگرچه تلفظ آنها سخت است، اما برای حفظ ظاهر جوان در چشمان شما ضروری است. اسفناج در اصل یک غذای فوق العاده است، اما باید مطمئن شوید که به اندازه کافی آن را بخورید زیرا قضاوت در مورد یک وعده غذایی دشوار است. اسفناج همچنین به مبارزه با سرطان، فشار خون بالا، ضعف استخوان ها و سایر مشکلات مرتبط با استرس کمک می کند.

آجیل تازه

همه می دانند که آجیل تازه، مفید است. شما با خوردن آجیل، ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین را جذب می کنید. فقط از هر گونه آجیل بو داده اجتناب کنید زیرا بیشتر مواد مغذی آنها ازبین رفته است و از آجیل های شور نیز دوری کنید چراکه مصرف سدیم تقریباً به طور خطرناکی بالا می رود. در هر صورت، با استفاده مداوم از آجیل تازه در رژیم غذایی خود، رنگ چشم خود را شفافتر کنید.

روغن زیتون

مردم دهها سال است که تبلیغات روغن زیتون را دیده اند، به ویژه در مخالفت مستقیم با استفاده مداوم از روغن کانولا. روغن زیتون مملو از اسید لینولئیک و اسید اولئیک است، این دو اسید ترکیبات جدایی ناپذیری در انتخاب شما هستند تا رنگ ملایم تری به رنگ داخل عنبیه شما بدهند. با خوردن مداوم این روغن، چشمان شما نه تنها روشن تر به نظر می رسند، بلکه خود روغن نیز به جوان ماندن بدن شما کمک می کند. روغن زیتون یک مرطوب کننده ارگانیک عالی محسوب می شود و همچنین به مبارزه با استرس کمک می کند که به نوبه خود، چشمان شما را کدر می کند.

پیاز

اگر برای بدن سالم و هدف تغییر رنگ چشم خود ارزش قائل هستید ، پیاز بخش مهمی از رژیم غذایی شما باید باشد. پیاز حاوی ویتامین c و سایر ترکیبات غنی از گوگرد است. مصرف مداوم پیاز به مبارزه با افسردگی ، بی خوابی و تمایل به خوردن زیاد کمک می کند. نکته مهم اینکه ، هرچه پیاز را کمتر بپزید ، خروجی آن سالم تر است. بنابراین تا جای ممکن از سرخ کردن آنها خودداری کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد