اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش قیمت دلار و یورو 22 اسفند 1401

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز دوشنبه ۲۲ اسفندماه قیمت هر اسکناس دلار ۴۰هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ حواله دلار ۳۶هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد.

به گزارش سایت طلا،بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه 22 اسفندماه) 40 هزار و 300 تومان و قیمت حواله دلار 36 هزار و 700 تومان کشف شد.

از 8 اسفندماه علاوه بر قیمت‌های اسکناس و حواله دلار، قیمت اسکناس و حواله یورو و درهم نیز در سایت بازار متشکل درج می‌شود؛ بر همین اساس نیز نرخ اسکناس یورو 42 هزار و 866 تومان، و نرخ حواله یورو 39 هزار و 36 تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا نرخ اسکناس درهم 10 هزار و 973 تومان و نرخ حواله درهم نیز 9 هزار و 993 تومان اعلام شده است.

امروز در بازار ارز پایتخت، در زمان تنظیم گزارش دلار توافقی صرافی با کاهش قیمت ۵۰۰ تومانی نسبت به روز شنبه با قیمت ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شد و با قیمت ۴۱ هزار و ۹۱۵ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با متوسط قیمت توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

بررسی ها نشان می دهد دلالان و کانال های تلگرامی هنوز در برابر ریزش قیمت ارز مقاومت می کنند و در حال نرخ سازی برای بالا نگه داشتن نرخ ها هستند. در میدان فردوسی خریدار ارزی وجود ندارد و همه افراد فروشنده بدون فروش ارز خود به منزل بر می گردند.

بیشتر بخوانید

قیمت دلار و یورو 21 اسفند 1401

نرخ رسمی ۲۱ ارز کاهش یافت

بانک مرکزی امروز، دوشنبه (۲۲ اسفند)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۳ ارز افزایش و نرخ ۲۱ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

بانک مرکزی امروز نرخ هر دلار را ۴۲ هزار ریال، پوند را ۵۰ هزار و ۵۴۷ ریال و یورو را ۴۴ هزار و ۶۷۴ ریال اعلام کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد