اونس طلا2373.2
مظنه16,436,000
18 گرم3,794,200
ارزش سکه37,030,308
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)44,600,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

تصاویری از پلی استیشن ۵ با روکش طلا و قیمت فوق العاده

شرکت «خاویار» که معمولا دستگاه‌های لاکچری و گران قیمتی را به بازار عرضه می‌کند، این بار در مجموعه پرایم،‌ پلی استیشن ۵ را با روکشی از طلای ۱۸ عیار و قیمت ۳۵۰ هزار دلاری در کنار آیپد مینی و ایرپادمکس معرفی کرده است.

به گزارش موبوایران، شرکت «خاویار» که معمولا دستگاه‌های لاکچری و گران قیمتی را به بازار عرضه می‌کند، این بار در مجموعه پرایم،‌ پلی استیشن ۵ را با روکشی از طلای ۱۸ عیار و قیمت ۳۵۰ هزار دلاری در کنار آیپد مینی و ایرپادمکس معرفی کرده است.

شرکت «Caviar» به ترکیب برخی مواد گران‌قیمت مانند طلا یا الماس با کنسول‌های بازی یا گوشی‌ها معروف است. جدیدترین مجموعه این شرکت «پرایم» نام دارد و شامل دستگاه‌های قدرتمندی مانند کنسول پلی استیشن ۵ سونی، آیفون ۱۳ پرو مکس، ایرپادز مکس و آیپد مینی طلایی می‌شود.

مجموعه ارائه شده از سوی شرکت Caviar در گزینه‌های «طلا» و «روکش طلا» در دسترس قرار می‌گیرد که مقدار طلای استفاده شده و طبیعتا برچسب قیمت متفاوتی دارند.

پلی استیشن ۵ طلایی در طلا ۱۸ عیار و الگوی خاصی تزئین شده است که در دیگر محصولات مجموعه پرایم نیز دیده می‌شود. کنترل دوال‌سنس دستگاه نیز تزئین طلا دارد و با چرم طبیعی پوشیده شده است. تنها ۵ واحد از این کنسول طلایی ساخته می‌شود که برچسب قیمت بیش از ۳۵۰ هزار دلاری دارد.

نسخه با روکش طلا کنسول نسل بعدی سونی فقط ۱۲،۷۵۰ دلار هزینه دارد و با روکش طلا ۲۴ عیار پوشیده شده است. کنترلر این نسخه نیز با طرح چرم خود در دسترس قرار می‌گیرد و تنها ۹۹ واحد از آن ساخته خواهد شد.

ایرپادز مکس طلایی اپل نیز با طلا ۱۸ عیار پوشیده شده و جنس گوشی‌های آن از چرم تمساح اصل است. تنها ۹ دستگاه از آن‌ها ساخته می‌شود که هر یک ۶۸ هزار دلار قیمت دارد. یک بار دیگر، ۹۹ واحد از این دستگاه نیز با روکش طلا ارائه می‌شود که قیمت آن‌ها حدود ۶ هزار دلار است.

در ادامه مجموعه جدید شرکت Caviar آیپد مینی اپل قرار دارد که این بار با بدنه درخشانی از طلای زرد ۱۸ عیار همراه شده است. همچنین این دستگاه توسط چهار الماس ۴ میلی متری نیز تزئین شده است. فقط ۶ آیپد مینی طلا ساخته می‌شود که قیمت آن حدود ۸۵ هزار دلار است. نسخه ارزان‌تر با روکش طلا (۲۵۶ گیگابایت) فقط ۶۶۰۰ دلار قیمت دارد و از طلا ۲۴ عیار و الماس‌های مدل قبلی پوشیده شده است. از این نسخه نیز ۹۹ واحد تولید خواهد شد.

سرانجام به مهم‌ترین محصولات سال ۲۰۲۱ یعنی آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس طلایی می‌رسیم که قیمت این مدل‌ها برای مدل پرو و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن از ۴۲۳۸۰ دلار شروع می‌شود. Caviar پرچمدار قدرتمند اپل را با طلای ۱۸ عیار پوشانده است و فقط ۹ دستگاه تولید خواهد کرد.

خبری از نسخه با روکش طلا وجود ندارد اما Caviar نسخه دیگری از آیفون ۱۳ پرو با ۵۵ الماس ۱.۸ میلی متری را نیز ارائه کرده که قیمت آن از ۴۵ هزار دلار آغاز می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد