اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه

گروه‌های مقاومت فلسطین سفر یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین و افتتاح سفارت این رژیم در منامه را محکوم کردند.

به گزارش سایت طلا،گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مشترک تأکید کردند که افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین با آرزوها و خواسته‌های ملت‌های عربی در زمینه آزادی فلسطین در تضاد است.

در این بیانیه آمده است: سفر لاپید و افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین جنایت در حق اسلام، قومیت عربی و ملت‌های فلسطین و بحرین است.

این بیانیه می‌افزاید: اصرار عجیب به ادامه راه عادی‌سازی روابط خفت‌بار با دشمن صهیونیستی، اوج انحطاط اخلاقی برخی رژیم‌های خائن عربی را می‌رساند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این گروه‌ها تأکید کردند: سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها و دفاتر نمایندگی صهیونیست‌ها در پایتخت‌های ما تنها مکانی برای انتشار فساد و جاسوسی علیه آزادگان امت است.

گروه‌های مقاومت فلسطین اعتراضات گسترده مردم بحرین و تظاهرات‌های برگزارشده در محکومیت سفر لاپید به این کشور و افتتاح سفارت اشغالگران صهیونیست را ستودند.

این گروه‌ها تأکید کردند: عرب‌های صهیونیست‌نما با این‌گونه اقدامات نمی‌توانند از خود و حاکمیتشان حمایت کنند، بلکه بیش از پیش نزد ملت‌های خود حقیر و منفور خواهند شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد