اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود قابل توجه قیمت طلا + تحلیل تکنیکال

قیمت دلار در ابتدای هفته گذشته سقوط قابل توجهی را از خود نشان داد اما در روز های انتهایی هفته توانست از پایین ترین سطح چند هفته ای خود افزایش یافته و رشد قابل توجهی یافت.

قیمت طلا در اوایل هفته گذشته تا نزدیکی 1700 دلار کاهش پیدا کرد اما در روز های پنجشنبه و جمعه توانست از خود رشد زیادی نشان داده و به نیمه دوم کانال 1700 دلار بازگردد.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1760 دلار در حال معامله است و نزدیک به 3 دلار رشد را در روز نشان می دهد. نقره نیز با 0.34 دلار رشد به 22.51 دلار رسیده است.

طی روز های گذشته بیت کوین نیز افزایش قابل توجهی یافت و به کانال 47 هزار رسید. با این وجود کارشناسان طلا را سرمایه ای قابل اعتنا تر می دانند و معتقدند سرمایه گذاران به طلا توجه بیشتری نشان خواهد چرا که می تواند در برابر تورم از سرمایه محافظت کند.

تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که طلا در نقطه 1748 دلار از پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار است و می تواند از این نقطه رشد خود را ادامه دهد.

بالا تر از نقطه 1748 دلاری که مقاومت عمده قیمت طلا به شمار می رود، این فلز گرانبها در عدد 1754 دلار نیز از حمایت قابل توجهی برخوردار است و در شرایط نزولی در این نقطه پشتیبانی خواهد شد.

از طرف دیگر دو مقاومت عمده پیش روی قیمت طلا می باشد که به ترتیب نقاط 1764 دلار و 1771 دلار است که در شرایط صعودی می تواند قیمت طلا را به چالش بکشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد