اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش قیمت طلا موقتی است، روند نزولی فلز زرد ادامه خواهد داشت + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا طی روز های گذشته کاهش قابل توجهی یافته است و به زیر سطوح حمایتی اصلی خود سقوط کرده است. از این رو افزایش قیمت در بازار طلا در حال حاضر موقتی است.

ثبات در بازار اوراق قرضه ایالا متحده باعث شده است تا قیمت طلا در روز بهبود پیدا کند. همچنین بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده نیز در عدد 1.5 قرار دارد که با یک کاهش اندک از افزایش قیمت طلا حمایت می کند.

در همین حال بازار با وجود نگرانی های مربوط به اورگراند چین و کمبود شدید انرژی بار دیگر ریسک پذیری بیشتری را توسط سرمایه گذاران تجربه می کند که باعث محدود شدن رشد شاخص دلار آمریکا شده است.

با وجود این شرایط رشد قیمت طلا واقعی به نظر نمی رسد زیرا فعالیت های فدرال رزرو و همچنین افزایش تورم بار دیگر رشد بازده خزانه داری را زنده کرده و در نتیجه باعث می شود تا قیمت طلا کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که طلا برای بازپس گیری روند صعودی خود نیاز دارد تا حمایت کلیدی 1750 دلار را به دست بیاورد و از انجا که همچنان در زیر این سطح قرار دارد روند حرکت این فلز گرانبها نزولی خواهد بود.

در شرایط صعودی طلا ابتدا مقاومت 1743 دلاری را در پیش روی خود خواهد داشت که تا این لحظه شکسته نشده است. در صورتی که طلا بتواند از این سطح عبور کند، مقاومت بعدی پیش روی آن سطح 1750 دلاری خواهد بود و پس از آن نیز با نقاط مقاومت 1755 و 1759 دلاری رو به رو می شود.

از طرف دیگر طلا در عدد 1738 دلار دارای یک حمایت قدرتمند بوده و حرکت نزولی را محدود می کند. نقاط حمایت بعدی طلا در زیر این سطح به ترتیب 1734 دلار، 1730 دلار و 1724 دلار خواهند بود که از قیمت طلا پشتیبانی می کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد