اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 کاری که باعث مرگ عاطفی کودک شما می شود

شاید اینطور بنظر برسد که کودک شما درک زیادی از رفتاری که با او می کنید ندارد و رفتار شما هیچ تاثیری بر روی روحیه او ندارد اما شما سخت در اشتباه هستید.

شاید اینطور بنظر برسد که کودک شما درک زیادی از رفتاری که با او می کنید ندارد و رفتار شما هیچ تاثیری بر روی روحیه او ندارد اما شما سخت در اشتباه هستید.

کودکان درک بسیار مناسبی از محیط اطراف خود دارند و به خوبی رفتار شما با خودشان را مورد بررسی قرار می دهند و ان را متوجه می شوند. هنگامی که به کودک بی احترامی می کنید کودک به خوبی متوجه ان می شود و به روحیه او اسیب وارد می شود.

انجام این 7 کار می تواند زندگی را به کام کودک شما تلخ کند و باعث مرگ عاطفی در او شود.

1. همواره عصبانی بودن: برخی از والدین دائما و به هر دلیلی خسته، نگران و عصبانی هستند و تنها کافی است کودک بازیگوشی کوچکی انجام دهد تا تنبیه شود.

والدین

2. همیشه خسته بودن: برخی از والدین دیگران نیز همواره خسته، افسرده و گریان هستند و تا کودک به سراغ ان می رود کودک را از خود دور می کنند و بهانه می اورند که حالشان خوب نیست و خسته هستند.

3. همواره بیکار بودن: بسیاری از کودکان در خانه هیچ فعالیت و برنامه ای ندارند و همواره در خانه در حال چرخیدن به دور خود هستند و یا مبهوت تلویزیون و دیگر لوارم دیجیتالی شده اند.

4. همواره در خانه ماندن: زیاد در خانه ماندن و هیچ برنامه ای نداشتن و شاد نبودن یک سم روانی قوی برای کودک شما است.

5. همواره کار داشتن: اینکه والدین نتوانند وقتی برای برای صرف کردن و بازی کردن با کودک خود اختصاص دهند باعث ایجاد یک شکاف بزرگ بین ان ها و کودک می شود.

کودک

6. همیشه کنترل گر بودن : کنترل بیش از حد کودک و دخالت در کارهای شخصی کودک باعث می شود علاوه بر اینکه کودک کلافه شود بلکه توانایی انجام کارها به تنهایی و اعتماد بنفس خود را از دست می دهد.

7. همواره داد و بیداد کردن: همیشه داد زدن، همیشه سرزنش کردن، تهدید کردن و قریاد زدن بر سر کودک تمام لحظه ها را به کام کودک شما تلخ می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد