اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا به پایین ترین قیمت خود در یک ماه و نیم گذشته رسید + تحلیل تکنیکال

طلا در هفته گذشته یک سقوط بسیار شدید را تجربه کرده و قیمت آن به پایین ترین سطح 6 هفته ای رسید. با این حال فلز زرد از صبح امروز در تلاش است تا بخشی از قیمت از دست رفته خود را بازیابی کند.

طلا در هفته گذشته یک سقوط بسیار شدید را تجربه کرده و قیمت آن به پایین ترین سطح 6 هفته ای رسید. با این حال فلز زرد از صبح امروز در تلاش است تا بخشی از قیمت از دست رفته خود را بازیابی کند.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1758 دلار قیمت دارد که رشد روزانه 5 دلاری را نشان می دهد. پایین ترین سطح شش هفته ای طلا سطح 1742 دلاری بود که طی روز های گذشته لمس شد.

عاملی که باعث شد تا طلا بتواند از صبح امروز بخشی از قیمت از دست رفته خود را بازیابی کند، کاهش در بازده ده ساله خزانه داری ایالات متحده بود که در هفته گذشته به بالا ترین سطح 2 ماهه خود رسید.

در این میان عواملی مانند نگرانی ها درباره کند بوده رشد اقتصاد جهانی، بالا بودن موارد ابتلا به بیماری کووید 19 و در نهایت افزایش تنش ها حول محور کشور چین از رشد قیمت طلا حمایت می کنند اما بالا بودن شاخص دلار آمریکا از هرگونه رشد در بازار فلزات گرانبها ممانعت به عمل می آورد.

همچنین سرمایه گذاران در روز های آینده در انتظار جلسه فدرال رزرو در روز چهارشنبه هستند که آینده سیاست های این بانک برای اقتصاد را مشخص کرده و می تواند تاثیر عمده ای بر روی قیمت طلا داشته باشد.

تحلیل تکنیکال طلا نشان دهنده این است که مقاومت 1755 دلاری، فلز زرد را در مسیر بازیابی خود به چالش کشیده است. اگر روند بهبودی ادامه پیدا کند مقاومت بعدی پیش روی طلا نقطه 1761 دلار خواهد بود.

صعود بیشتر می تواند قیمت طلا را به مقاومت بعدی خود در عدد 1764 دلاری برساند. آخرین مقاومتی که در حال حاضر پیش روی قیمت طلا قرار داشته و عبور از آن می تواند بار دیگر طلا را صعودی کند نیز عدد 1770 دلار می باشد.

از طرف دیگر طلا در شرایط نزولی ابتدا در عدد 1747 دلار حمایت شده و افت بیشتر می تواند آن را به حمایت 1741 دلاری برساند. سقوط شدید تر بازار طلا قیمت را به حمایت 1735 دلاری خواهد رساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد