اونس طلا2332.91
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

مردی که در زیرزمین خانه اش چیزهایی دید که هرگز فکرش را نمی کرد

عکس های گرفته شده از یک خانه قدیمی منجر به کشف اسراری شد که مربوط به قرن نوزده بود.

به گزارش سایت طلا، یک مرد انگلیسی ده‌ها تونل و اتاق مخفی در زیر خانه اش کشف کرد که تصور می‌شود این اتاق‌ها و گذرگاه‌های مخفی توسط کارگران در قرن نوزدهم ساخته شده است. در حالی که فِردی گاوال، توسعه دهنده املاک و مستغلات، عکس‌های قدیمی از خانه ۵۰۰ ساله خانواده خود را نگاه می‌کرد متوجه یک در ورودی در کتابخانه شد که در پشت قفسه‌های کتاب بود.

فِردی کتاب‌ها را از قفسه‌ها برداشت و پیچ قفسه‌ها را باز کرد سپس یک اتاق تاریک خالی را پیدا کرد و متوجه تخته چوبی بر روی زمین شد، وقتی آن را بلند کرد راهرویی منتهی به در زیرزمین یافت. او دو اتاق مخفی با در‌هایی که به راهرو‌های دیگر منتهی می‌شوند و یک راهروی دیگر با پله‌هایی که به یک خروجی بسته منتهی میشد را کشف کرد.

فردی چندین راهروی دیگر نیز پیدا کرد و معتقد بود در سال‌های پیش خادمان از آن‌ها برای دور زدن ملک بدون اینکه کسی متوجه شود استفاده می‌کردند. او دیواری آجری با نام‌های اسرار آمیز و تاریخ‌هایی که با گچ نوشته شده بود و اتاق دیگری پیدا کرد که منتهی به تونل‌ها و گذرگاه‌های مخفی بیشتری می‌شد.

در یکی از اتاق‌ها، او یک گاو صندوق قدیمی پیدا کرد و وقتی آن را باز کرد، کتاب‌هایی از سال ۱۸۴۸ یافت که حاوی اطلاعات مربوط به خانه و حروف اسرار آمیز بر روی دیوار بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد