اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

چرا باید همیشه یک تصویر کودک در کیف پول خود داشته باشید؟

با دانستن علت آن، بلافاصله عکس کودک را در کیف پول خود قرار می دهید!

کیف پول

شرط می بندیم که قبلاً به این موضوع فکر نکرده اید! آیا عکسی در کیف پول خود ندارید؟ پس باید به این دلیل هوشمندانه، یکی از آن ها را در کیف پول خود بگذارید! پدربزرگها و مادربزرگها معمولا دوست دارند عکس نوه های خود را در کیف خود داشته باشند، با خواندن این مقاله ببینید فایده این کار چیست؟

عکس نوزاد

هیچ کس از فکر از دست دادن کیف پول خود خوشش نمی آید! ناراحت کننده است که اگر کیف پول خود را گم کنید در حالی که یا پول نقد در آن داشته اید و یا کلی مدارک و کارت بانکی که برای سوزاندن آن به دردسر خواهید افتاد، چون دیگر قرار نیست آن ها را ببینید، یا خواهید دید؟!

تحقیقات نشان می دهد که احتمال برگشت کیف پول از سوی شخص پیدا کننده، هنگامی که یک تصویر کودک در داخل آن قرار دارد، بیشتر است!

تحقیق و پژوهش

پروفسور ریچارد وایزمن از دانشگاه هرتفوردشایر می خواست بداند که یک عکس چه نقشی در بازگشت یا عدم بازگشت کیف پول گمشده دارد. او و تیمش 240 کیف پول مختلف را در سرتاسر ادینبورگ رها کردند تا متوجه شوند چه تعداد از آنها توسط شخصی که آنها را پیدا می کند برگردانده می شود! این کیف پول ها حاوی تصاویر نوزادان، توله سگ ها، خانواده ها یا یک زوج مسن بودند. تعدادی کیف پول نیز وجود داشت که هیچ عکسی در آنها نبود.

نتیجه؟ کیف پول هایی که عکس بچه در آنها قرار داشت بیشترین بازگشت را داشتند!

کیف های برگشتی

88 درصد از کیف پول های دارای عکس کودک بازگردانده شدند، در حالی که تنها 15 درصد از کیف های بدون عکس برگشت داده شدند! از میان کیف پول های توله سگ، 53 درصد و کیف های حاوی تصاویر خانوادگی 48 درصد بازگردانده شده و اما تصاویر زوج مسن نتیجه خیلی خوبی نداشتند! تنها 28 درصد از این کیف پول ها به خانه برگشتند!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد