اونس طلا2337.71
مظنه15,127,000
18 گرم3,492,000
ارزش سکه34,081,131
قدیم (بهار)38,500,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,400,000
ربع14,700,000

۵ فیلمی که با دیدن آن ها قدرت و انگیزه ادامه دادن در زندگی تان را پیدا می کنید

ممکن است در حال حاضر در نقطه ای از زندگی تان قرار داشته باشید که از هیچ‌چیز راضی نباشید اما بعد از دیدن این فیلم ها قدرت و انگیزه ادامه دادن را پیدا می کنید.

ممکن است در حال حاضر در نقطه ای از زندگی تان قرار داشته باشید که از هیچ‌چیز راضی نباشید اما بعد از دیدن این فیلم ها قدرت و انگیزه ادامه دادن را پیدا می کنید.

۱.Wild
زنی به نام شریل استراید بعد از وقوع بحران های عمیق در زندگی اش تصمیم به طی کردن مسافتی طولانی از ایالت کالیفرنیا تا واشنگتن را می گیرد و در این مسیر حوادث عجیبی را تجربه می کند.

۲‌.The Blind Side
مایکل پسری است که زندگی سختی را تجربه می کند او با پسری به نام شان از خانواده ای مرفه آشنا می شود و مادر شان به طور اتفاقی با مایکل در خیابان ملاقات می کند و تصمیم می گیرد این پسر بی سرپناه را به خانه خود ببرد و زندگی او را تغییر دهد.

۳. The Impossible
در مصیبت یکی از بزرگترین فجایع زیست محیطی تاریخ بشریت یعنی سونامی اقیانوس هند خانواده ای در میان هزاران غریبه گیر افتاده و یکدیگر را گم می کنند و در جستجوی یکدیگر اتفاق زیادی را تجربه می کنند.

۴. Money Ball
مدیر یک تیم ورزشی به نام بیلی بین بیلی تلاش می کند تا با بودجه ای کم و تنها با استفاده از قوانین غیر عرفی بازی بیسبال و بازیکنان، رقیبان بزرگ و ثروتمند خود را شکست دهد.

۵. Rush
داستان درباره مسابقات فرمول یک در دهه ۱۹۷۰ بین جیمز هانت و نیکی لائودا است. نیکی در سال ۱۹۷۶ در یک تصادف فاجعه بار در مسابقات فرمول یک به شدت مجروح می شود و تا سر حد مرگ آسیب می بیند و زنده می ماند اما به بازی بر می گردد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد