اونس طلا2326.5
مظنه15,307,000
18 گرم3,533,600
ارزش سکه34,486,671
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

متولدین هر ماه باید به کدام کشور سفر کنند؟ (بخش دوم)

کشور های مختلف جذابیت های متفاوتی دارند و اگر نمی دانید که می خواهید به کدام کشور بروید بهتر است تصمیم گیری در این مورد را به عهده ماه تولدتان بگذارید.

کشور های مختلف جذابیت های متفاوتی دارند و اگر نمی دانید که می خواهید به کدام کشور بروید بهتر است تصمیم گیری در این مورد را به عهده ماه تولدتان بگذارید. در بخش اول 6 ماه اول سال را توضیح دادیم که برای خواندن آنها می توانید اینجا کلیک کنید.

7. مهر: اگر در مهرماه به دنیا آمده اید و متولد برج میزان هستید باید به پرو سفر کنید. شما شخصیتی آرام و پایدار دارید که از زیبایی محسور کننده این کشور لذت خواهید برد. همچنین این کشور می تواند علاقه بی نهایت شما به مد را نیز راضی کند.

8. آبان: برای شما که متولد صورت فلکی عقرب هستید بهترین کشور برای مسافرت امارات متحده عربی است. متولدین برج عقرب چالش پذیر هستند و در نتیجه شهر دبی هیچگاه آنها را خسته نمی کند. از بازار های مختلف این شهر گرفته تا تاریخ این کشور می تواند شما را راضی و خوشحال نگه دارد.

9. آذر: متولدین برج فلکی قوس همواره به عنوان شخصیت هایی فلسفی شناخته می شوند پس کجا بهتر از ایرلند. سفر به دوبلین می تواند به شما زمانی برای استراحت، مطالعه، تماشای دریا و تنفس در هوای پاکیزه به شما هدیه دهد.

ایرلند

10. دی: متولدین صورت فلکی جدی شخصیتی فعال، باهوش و سازمان یافته دارند که کاملا منطبق با کشور انگلستان است. عشق شما به فرهنگ و شلوغی را هیچ کجا بهتر از شهر لندن ارضا نخواهد کرد.

11. بهمن: سادگی و بی تکلف بودن بارزه های اصلی متولدین برج دلو است که از این رو کشور هلند و شهر آمستردام را برای آنها عالی می کند. زیبایی، فرهنگ و هنر و آرامش همگی در این شهر جمع شده است تا شما را راضی و خوشحال نگه دارد.

12. اسفند: بدون هیچ تردیدی شما باید به کشور ترکیه و شهر استانبول سفر کنید. شخصیت کنجکاو برج حوت برای جستجو در تاریخ عظیم این شهر ساخته شده است. همچنین غذا های متنوع و خوشمزه و گذار در بازار های رنگارنگ این شهر می تواند فوق العاده برای شما لذت بخش باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد