اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا می دانید که می توانید از دئودورانت برای این موارد نیز استفاده کنید؟

سه روش شگفت انگیز دیگر برای استفاده از دئودورانت شما!

دئودورانت

اکثر ما هر روز از دئودورانت استفاده می کنیم تا مطمئن شویم که وقتی بیرون می رویم بوی خوبی بدهیم. اگرچه استفاده خیلی خوبی از این خوشبو کننده است، اما آیا میدانستید می توانید فقط به این کاربرد، در برابر بوی عرق قناعت نکنید و از آن برای موارد دیگر نیز استفاده کنید؟ پس سه کاربرد شگفت انگیز دیگر دئودورانت را مطالعه کنید!

چه کسی می دانست که شما می توانید از این وسیله بسیار بیشتر از زیر بغل خود استفاده کنید؟!

صورت براق

آیا فکر می کنید پوست صورت چربی دارید که بیش از حد براق است؟ پس کمی دئودورانت را روی انگشتان خود بمالید یا اسپری کنید و آن را روی گونه ها، بینی، پیشانی و سایر نقاط صورت خود که بیشتر از بقیه چرب است، بمالید. همان فرمولی که به خشکی و شادابی زیر بغل شما کمک می کند، پوست چرب صورت شما را نیز کمک خواهد کرد.

سوزش ران

وقتی تابستان است و لباس تابستانی یا شلوارک کوتاه بر تن دارید، ممکن است دچار سوزش ران شوید زیرا پاهایتان مدام به هم ساییده می شوند که می تواند واقعاً آزاردهنده باشد. اگر می خواهید از تحریک پوست خود جلوگیری کنید مقداری دئودورانت را به قسمت داخلی ران خود بمالید تا این مسئله را برای شما حل کند!

تاول ها

خیلی اوقات پیش آمده که وقتی کفش های جدید می خرید، آنقدر از آنها راضی هستید که می خواهید همیشه آنها را بپوشید. متأسفانه، پوشیدن کفش های جدید گاهی اوقات باعث ایجاد تاول در پای شما می شود. برای جلوگیری از این وضعیت، می توانید مقداری دئودورانت را روی قسمتی از پایتان که به کفش سائیده شده و معمولاً تاول می زند بمالید یا اسپری کنید. ساختار پودری دئودورانت اصطکاک را کاهش می دهد، به این معنی که شما به این زودی دیگر تاول نخواهید زد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد