اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 وسیله ای که به غیر از غذا باید در یخچال یا فریزر نگهداری کنید

نگهداری این وسیله ها در یخچال یا فریزر هوشمندانه است!

نگهداری وسایل در یخچال

یخچال، وسیله ای است که ما بدون آن نمی توانیم کار کنیم. اغلب غذاها، باید در یخچال نگهداری شوند، اما صدها چیز دیگر نیز بغیر از غذا وجود دارند که می توانیم در یخچال یا فریزر نگهداری کنیم.

فریزر:

1. آدامس روی لباس

آیا بطور تصادفی به لباستان آدامس چسبیده است؟ اصلا نیازی به وحشت نیست؛ فقط لباس مورد نظر را یک شب در فریزر قرار دهید، روز بعد به راحتی می توانید آدامس را جدا کنید.

2. شلوار جین

حتما تا به حال متوجه شده اید که شلوار جین بعد از شستن، فرم و رنگ خود را از دست می دهد؛ شلوارهای جین در برابر شستن بسیار آسیب پذیر هستند؛ پس به جای شستن، می توانید آن را در طول شب در فریزر قرار دهید. این کار باکتری ها را از بین می برد ، اما شلوار جین شما رنگ و شکل خود را از دست نمی دهد.

3. رو بالشی

آیا می دانید بهتر است روبالشی خود را یک روز در میان بشویید؟ البته تقریباً هیچ کس این کار را انجام نمی دهد، زیرا اکثرا احساس می کنیم که اتلاف وقت (و آب) است، اما اگر هنوز می خواهید از تمیز بودن آن مطمئن شوید، می توانید صبح، هنگام بیدار شدن آن را در یک کیسه پلاستیکی در فریزر قرار دهید. وقتی بعد از کار به خانه می آیید ، باکتری ها از بین رفته اند و می توانید دوباره با یک روبالشی تازه و خنک تخت خود را مرتب کنید.

4. جوراب شلواری حریر

برای جلوگیری از پاره شدن جوراب شلواری تنگ ، می توانید آنها را در فریزر قرار دهید. الیاف پارچه در فریزر محکم تر می شوند و در نتیجه سوراخ های کمتری ایجاد می شود.

5. شمع

شمع های تازه خریداری شده را به مدت یک شب در فریزر قرار دهید؛ این کار باعث می شود که موم دیرتر بسوزد و کم تر چکه کند و همه این ها باعث می شود شمع طول عمر بیشتری داشته باشد. این ترفند قطعاً برای شمع های معطر گران قیمت بسیار کاربرد دارد!

داخل یخچال:

1. گل ها

آیا گلهای تازه شما بعد از چند روز پژمرده می شوند؟ پس آن ها را شب قبل از خواب در یخچال قرار دهید؛ به این ترتیب عمر آنها را افزایش می دهید! حالا می توانید روزهای بیشتری از آنها لذت ببرید.

2. پاکت نامه

آیا دوست دارید نامه های قدیمی و دست نویس را بدون آسیب باز کنید؟ برای باز کردن پاکت ها می توانید آنها را برای مدتی در یخچال قرار دهید. سرما چسب را می شکند و این امکان را به شما می دهد تا پاکت را به راحتی بدون پاره کردن باز کنید.

3. لاک ناخن

آیا می دانستید که باید لاک ناخن خود را در مکانی سرد و تاریک نگهداری کنید؟ به این ترتیب، برای مدت طولانی تر، ماندگار خواهند ماند (به ویژه رنگهای روشن). بنابراین، کافی است لاک ناخن مورد علاقه خود را در یخچال قرار دهید تا مدت بیشتری از آن لذت ببرید.

4. خط چشم

خط چشم خود را نیز در یخچال نگهداری کنید تا هنگام استفاده متوجه شوید که بسیار بهتر عمل می کند و رنگ آن نیز مشکی تر خواهد شد.

5. کرم دور چشم

کرم دور چشم خود را در یخچال نگهداری کنید تا برای مدت زمان طولانی تری ماندگار بماند و باکتری ها نیز درون کرم رشد نکنند و احتمال عفونت چشم کاهش یابد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد