اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این روش ها در یک چشم بهم زدن عادات غذایی خود را اصلاح کنید

نیمی از مشکلات تغذیه که منجر به بیماری های مختلف و چاقی و افزایش وزن می شوند تنها به دلیل داشتن یک سبک زندگی غلط و تاسالم است. با در اصلاح این عادات غذایی ناسالم همراه باشید.

نیمی از مشکلات تغذیه که منجر به بیماری های مختلف و چاقی و افزایش وزن می شوند تنها به دلیل داشتن یک سبک زندگی غلط و تاسالم است. با در اصلاح این عادات غذایی ناسالم همراه باشید.

هر عادت اشتباه غذایی می تواند شما را از چرخه داشتن یک رژیم غذایی سالم و به دور از بیماری دور کند و عقب بیندازد. به عنوان مثال زیاده روی کردن در مصرف موادغذایی می تواند باعث گشاد شدن معده و افزایش اشتهای شما در بلند مدت شود و در نهایت شما با افزایش وزن رو به رو خواهید بود.

این موارد خیلی ساده می توانند شما را به یک سبک زندگی سالم سوق دهند:

1. رعایت میانه روی
هیچ ماده غذایی ممنوع وجود ندارد تو هیچ وعده غذایی زیاده‌روی نکنید.

زیاده روی

2. نگرانی نداشتن در مورد غذا خوردن
اگه مجبور شدید غذای زیاد یا ناسالم بخورید خودتان را سرزنش نمی کنید و بلافاصله بعد از عادی شدن شرایط و همان سبک غذای سالم خود را دنبال می کنید.

3. زیاده‌روی نکردن
اگر بعد از یک وعده احساس سوء هاضمه کردید متوجه می شوید بیشتر از ظرفیت معده خود غذا خورده اید و فوراً جلوی این تکرار رو بگیرید.

4. لذت بردن از غذا خوردن
به هیچ عنوان با حرص و ولع غذا نخورید و همیشه نیز دنبال خوشمزه ترین غذاها نباشید بلکه سعی کنید از غذایی که دارید بیشترین لذت را ببرید.

ولع

5. زمان گرسنگی خرید ممنوع
وقتی خیلی گرسنه باشید و تصمیم بگیرید خرید مواد غذایی انجام دهید قطعاً هم در هزینه ها و همچنین رژیم غذایی تان ضرر زیادی به خودتان می زنید پس بهتر است وقتی که احساس سیری دارید به خرید بروید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد