اونس طلا2316.24
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)42,650,000
نیم24,300,000
ربع15,400,000

شما هرگز حدس نمی زنید که با بطری پلاستیکی چه کار میتوانید بکنید!

با خواندن این مطلب دیگر بطری های پلاستیکی خود را دور نخواهید انداخت!

بطری پلاستیکی

با بطری های خالی خود چه می کنید؟ معمولاً همه آن را در سطل زباله می اندازیم زیرا می دانیم که نباید دوباره آن را پر کنیم. با این حال، می توان از آنها استفاده بهتری کرد، زیرا کارهای جالب و مفیدی وجود دارد که می توانید با این بطری ها انجام دهید!

1.ساخت آبپاش خانگی برای باغچه

تنها کاری که باید برای این ترفند انجام دهید این است که از یک میخ یا یک پیچ برای سوراخ کردن یک بطری آب استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که طرفی که روی زمین قرار دارد هیچ سوراخی نداشته باشد. اکنون، فقط باید شیلنگ باغ را به دهانه بطری وصل کنید و تمام! شما خودتان یک آبپاش باغی دارید!

جدا کردن تخم مرغ

آیا همیشه با جداسازی زرده از سفیده تخم مرغ مشکل دارید؟ برخی از دستور العمل ها فقط زرده یک تخم مرغ یا فقط سفیده را شامل می شود ، به این معنی که شما باید به نحوی این دو را از یکدیگر جدا کنید. این می تواند یک کار بسیار پردردسر باشد ، اما نه زمانی که از بطری پلاستیکی استفاده می کنید. یک تخم مرغ را روی یک بشقاب (عمیق) بشکنید. درپوش بطری پلاستیکی را بردارید و بطری را کمی فشار دهید. سپس ، همچنان فشار دهید ، دهانه بطری را روی زرده تخم مرغ قرار دهید و فشار دادن بطری را متوقف کنید که باعث می شود، زرده تخم مرغ در بطری مکیده شود، در حالی که سفیده تخم مرغ آن بیرون مانده است. خیلی آسان!

تله زنبور

آیا می خواهید زنبورهایی را که در حیاط خانه شما هستند به شیوه ای ایمن بگیرید؟ آنها را با یک بطری پلاستیکی به دام بیندازید! بطری را نصف کرده و سپس نیمه پایینی بطری را با یک شربت شیرین (مانند لیموناد) پر کنید. بعد ، نیمه بالایی را وارونه درون نیمه پایینی قرار دهید ،بنابراین دهانه بطری رو به پایین قرار می گیرد. زنبورها برای خوردن میان وعده به غذاهای شیرین هجوم می آورند، اما دیگر نمی توانند راه خود را به بیرون پیدا کنند.

برش کلوچه

آیا می خواهید یک سری کلوچه بپزید اما هیچ دستگاه برشی ندارید؟ باز هم، اینجا جایی است که یک بطری پلاستیکی بسیار مفید است. آن را از وسط نصف کرده و از یکی از نصف ها برای برش کلوچه ها استفاده کنید.

خنک کننده هوای خانگی

بسیار آسان است که با استفاده از یک بطری پلاستیکی خنک کننده هوای خانگی خود را بسازید. تنها چیزی که برای این مورد نیاز دارید یک فن و دو بطری آب یخ زده است. داشتن فن به خودی خود چیز خوبی است ، اما متأسفانه فقط هوای گرم می زند بدون این که اتاق را خنک کند! اما با این ترفند می توانید هوای خنکی داشته باشید ! دو بطری بزرگ را پر از آب کرده و در فریزر قرار دهید تا آب به طور کامل یخ بزند. سپس ، بطری ها را روی زمین (یا در صورت داشتن پنکه ایستاده روی میز) روی یک حوله قرار دهید. فن را پشت بطری ها قرار دهید. به این ترتیب ، فن هوای خنکی را که توسط یخ موجود در بطری ها ایجاد می شود ، به اطراف خانه می زند که باعث می شود که درجه حرارت واقعاً پایین بیاید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد