اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایجاد اشتغال در اولویت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه به شدت نگران معیشت مردم هستیم، گفت: در کشور ۵ و نیم‌میلیون نفر بیکار وجود دارد که ایجاد کار برای این افراد یکی از اولویت‌های اصلی این وزارتخانه است.

به گزارش سایت طلا ، حجت‌الله عبدالملکی در دیدار با آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، به سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه اشاره کرد و عنوان کرد: ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور به‌نوعی زیرمجموعه این وزارتخانه هستند و معیشتشان به این وزارت خانه وابسته است.

وی ادامه داد: ۲۲۰ هزار تعاونی ثبت‌شده است که بیش از ۹۰ هزار تعاونی هم‌اکنون فعال هستند که برنامه‌های مفصلی نیز برای این تعاونی‌ها داریم.

عبدالملکی بیان کرد: در کشور ۵ و نیم‌میلیون نفر بیکار وجود دارد که ایجاد کار برای این افراد یکی از اولویت‌های اصلی این وزارتخانه است.

وی بابیان این‌که ما به‌شدت نگران معیشت مردم هستیم، تأکید کرد: به‌خصوص برای افرادی که در شرایط کرونایی بیکار شده‌اند برنامه داریم تا خسارت‌های آن‌ها را جبران کنیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: در حوزه درمان، بازنشستگی، اشتغال و افراد آسیب‌دیده در کشور که زیر نظر مجموعه‌های این وزارتخانه هستند گام‌های اساسی برداشته خواهد شد.

وی بابیان این‌که ما می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسیم، گفت: چهار صندوق بیمه‌ای زیرمجموعه وزارتخانه هستند که شرکت‌های مهمی دارند که متأسفانه ناکارآمدی در این مجموعه‌ها زیاد است و انتصابات رابطه‌ای در این مراکز بسیار زیاد است که دستور اکید رئیس‌جمهور سالم‌سازی در بین مدیران و مسئولان است.

عبدالملکی اظهار کرد: علاوه بر این سامانه جامع رفاه ایرانیان راه‌اندازی شده است که البته ناقص است که در صورت تکمیل نهایی می‌تواند اطلاعات خوبی به مدیران بدهد و کمک‌ها و خدمت‌رسانی را هدفمند بکند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد