اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا با یک شیب ملایم صعودی افزایش یافت

از روز گذشته طلا در یک شیب ملایم صعودی قرار گرفته و قیمت آن افزایش یافته است. به طور کلی از آغاز این هفته قیمت طلا حرکتی آرام داشته و نوسان شدیدی را تجربه نکرده است.

از روز گذشته طلا در یک شیب ملایم صعودی قرار گرفته و قیمت آن افزایش یافته است. به طور کلی از آغاز این هفته قیمت طلا حرکتی آرام داشته و نوسان شدیدی را تجربه نکرده است.

هم اکنون قیمت هر اونس طلای جهانی 1816 دلار می باشد که نسبت به روز گذشته افزایش دو دلاری را نشان می دهد. ا این وجود نقره همچنان در حال تجربه شرایط منفی بوده و به زیر سطح 24 دلار سقوط کرده است.

در حال حاضر دو عامل کلیدی در بازار وجود دارد که در افزایش قیمت طلا حمایت می کنند. افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونای دلتا در ایالات متحده و داده های مربوط به اعتماد مصرف کننده که در روز گذشته منتشر شد این دو عامل هستند.

از سوی دیگر افزایش بازده خزانه داری آمریکا که منجر به افزایش ارزش شاخص دلار شد و در نهایت مانع از افزایش بیشتر قیمت طلا شد. همچنین سرمایه گذاران در انتظار داده های مربوط به اشتغال ماه آگوست در روز جمعه هستند و تا پیش از آن از هرگونه معامله زیاد خودداری می کنند.

گزارش مشاغل از اینرو اهمیت بسیار بالایی دارد که مبنای فدرال رزرو برای تغییر سیاست های مالی این بانک بوده و می تواند بر روی جلسه بعدی کمیته فدرال رزرو تاثیر بگذارد.

اگر داده های مشاغل مربوط به ماه آگوست مانند ماه گذشته بسیار قوی ظاهر شود فدرال رزرو زودتر از برنامه از پیش تعیین شده خود نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این می تواند باعث سقوط قیمت طلا شود.

از نظر فنی قیمت طلا در حال حاضر در محدوده 1795 تا 1835 دلار قرار گرفته است و برای حرکت به سمت بیرون از این محدوده منتظر داده های اقتصادی مختلف است.

اولین مقاومت پیش روی طلا در فضای صعودی رقم 1827 دلار است که عبور از آن می تواند قیمت طلا را ابتدا به سمت مقاومت 1831 دلاری و سپس سقف 1835 دلاری سوق دهد.

از طرف دیگر طلا از حمایت نسبتا خوبی در عدد 1809 دلار برخوردار بوده و در صورت افت بیشتر پشتیبانی 1795 دلاری در انتظار قیمت طلا خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد