اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا کاهش یافت، نقره افزایشی باقی ماند

با آغاز هفته و باز شدن بازار جهانی قیمت طلا به دلیل تعطیلات بانک های انگلستان کاهش پیدا کرد اما قیمت نقره همچنان به روند افزایشی خود از روز جمعه ادامه داد.

با آغاز هفته و باز شدن بازار جهانی قیمت طلا به دلیل تعطیلات بانک های انگلستان کاهش پیدا کرد اما قیمت نقره همچنان به روند افزایشی خود از روز جمعه ادامه داد.

این هفته آخرین هفته تابستان برای آمریکایی ها به شمار می رود و در آغاز آن آرامش زیادی بر روی بازار های معاملاتی حاکم است. قیمت طلا تنها 2 دلار کاهش قیمت را تجربه کرده و در عدد 1815 دلار در حال معامله است و نقره نیز با 0.14 دلار افزایش به عدد 24.12 رسیده است.

با وجود افت بسیار ملایم قیمت طلا در آغاز هفته، بازار های سهام جهانی رشد خوبی را تجربه کردند. شاخص های داوجونز و نزدک در حال رسیدن به رکورد های بالاتر هستند.

مهم ترین عوامل مؤثر بر بازار های سهام و فلزات گرانبها در حال حاضر را می توان، طوفان در ایالت می سی سی پی، خروج نیرو های آمریکایی از کابل و داده های کلان اقتصادی دانست.

در روز جمعه قرار است داده های مربوط به اشتغال غیر کشاورزی ماه آگوست ایالات متحده منتشر شود که می تواند تاثیر بسیاری بر روی بازار طلا داشته باشد.

در دیگر بازار ها قیمت نفت خام نایمکس کاهش قابل توجهی داشته و در عدد 68.25 دلار در حال معامله است. شاخص دلار همچنان کاهشی بوده و بازده 10 ساله خزانه داری نیز در عدد 1.30 قرار دارد.

از نظر فنی روند قیمت طلا همچنان به صورت صعودی دست نخورده باقی مانده است. طلا برای ادامه روند صعودی ابتدا باید از بالا ترین قیمت یک ماه اخیر خود یعنی 1823 دلار عبور کند. پس از ان مقاومت محکم 1836 دلار طلا را به چالش خواهد کشید.

در طرف دیگر قیمت طلا ابتدا در نقطه 1810 دلاری از حمایت خوبی برخوردار بوده و سقوط بیشتر آن را به پشتیبانی بعدی در عدد 1800 دلار می رساند. افت بیشتر طلا حمایت اصلی آن در 1775 دلار را فعال خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد