اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برای رشد گیاه آلوئه ورا آن را در موز قرار دهید

کی فکرش را می کرد که بتوانید این کار را با گیاه آلوئه ورا و موز انجام دهید!

آلوئه ورا

آیا گیاه آلوئه ورا در خانه دارید؟ پس می توانید بسیار بیشتر از آنچه انتظار دارید انجام دهید. این گیاه عجیب و غنی از رطوبت فواید زیادی برای سلامتی دارد.کنجکاو هستید که این گیاه در ترکیب با موز چه کاری می تواند انجام دهد؟ ما به شما می گوییم!

فواید آلوئه ورا برای سلامتی

قرن ها است که گیاه آلوئه ورا برای بی نهایت مورد استفاده می شود. گیاه گرمسیری از حدود 99 تا 99.5 درصد آب تشکیل شده است. گیاهی که رشد آسانی دارد زیرا به مقدار کمی آب نیاز دارد و هم در آفتاب و هم در سایه به خوبی رشد می کند. گیاه آلوئه ورا شامل حدود 75 ماده مختلف از جمله انواع ویتامین ها ، مواد معدنی ، قندها و آنزیم ها است.

اثر دارویی

مصری ها این گیاه عجیب را حدود 6000 سال پیش کشف کردند. آلوئه ورا عمدتا برای اثر دارویی استفاده می شد و مصری ها آن را "گیاه جاودانگی" می نامیدند. این گیاه به ویژه برای بهبود زخم ها ، بیماری های پوستی ، آسم ، صرع ، دیابت و حتی به عنوان ملین مفید است. آلوئه ورا در سوختگی و پسوریازیس نیز معجزه می کند.

آلوئه ورا در موز

اما این سوال مطرح است که موز چه ارتباطی با آلوئه ورا دارد؟ در واقع بسیار ساده است ؛ گیاه آلوئه ورا نمی تواند برگهای جدیدی پرورش دهد، ولی موز میوه ای مناسب برای پرورش برگ های جدید آلوئه ورا است.

یک مربع کوچک در وسط موزی که پوست دارد برش دهید. یک تکه از گیاه آلوئه ورا را وارد کنید و آن را حداقل یک روز بگذارید. موز قهوه ای می شود، اما وقتی تکه آلوئه ورا را از موز بردارید، خواهید دید که گیاه ریشه های جدید زیادی زده است! پس از آن، مخلوطی از ماسه تمیز و کمپوست باغ را در گلدانی بریزید و ریشه های جدید آلوئه ورا را در این مخلوط بکارید. به زودی ، شما یک گیاه آلوئه ورا کاملاً جدید پرورش داده اید! به همین راحتی و ارزانی!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد