اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا طعم برنج در رستوران بسیار بهتر از برنج در خانه می شود؟

به این ترتیب برنج را طوری تهیه می کنید که انگار مستقیم از رستوران آمده است! همه چیز بستگی به آب دارد.

به این ترتیب برنج را طوری تهیه می کنید که انگار مستقیم از رستوران آمده است!

به نظر می رسد که پختن برنج ساده ترین کار دنیا است؛ جوشاندن آب و برنج و گذاشتن در قابمه! بااین حال،پس چطور در کار به این سادگی طعم برنج رستوران بسیار بهتر از طعم برنج خانگی می شود؟

شستشو و خیساندن

اولین کاری که انجام می دهید این است که باید برنج را بشویید تا نشاسته اضافی آن خارج شود چراکه این نشاسته می تواند دانه های برنج شما را هنگام پخت بسیار چسبناک کند. برنج را تا قبل از شفاف شدن آب بشویید. سپس آن را به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت خیس کنید.

مقدار آب

این مرحله ای است که بسیاری از مردم هنگام پخت برنج اشتباه می کنند، درنتیجه حتی وقتی دستورالعمل را به دقت رعایت می کنید، برنج آن طور که انتظار دارید مزه نمی دهد. شما به 360 تا 420 میلی لیتر آب برای 175 گرم برنج نیاز دارید.

برنج

قابلمه

درست زمانی که فکر می کردید کار آماده سازی تمام شده است ، نکته دیگری را نیز باید در نظر داشته باشید: شما باید از قابلمه مناسب استفاده کنید، قابلمه ای با پایه ضخیم؛ چراکه قسمت پایین قابلمه باید بتواند گرما را به طور مساوی پخش کند. اگر از قابلمه ای با پایه نازک استفاده می کنید ، وسط آن سریعتر از کناره های قابلمه پخته می شود.

مرحله پخت

پس از انجام درست مراحل آماده سازی، بالاخره زمان شروع پخت برنج فرا رسیده است. برنج را به همراه آب به یک قابلمه متوسط انتقال دهید. یک قاشق غذاخوری کره یا روغن زیتون و یک قاشق چایخوری نمک به آن اضافه کنید. آب را روی حرارت متوسط تا کم ​​بجوشانید بدون اینکه درب ظرف را بگذارید تا تمام آب جذب شود (این کار حدود 15 تا 20 دقیقه طول می کشد).

چند نکته آخر

مهم نیست از چه نوع برنجی استفاده می کنید وقتی صحبت از قانون زیر می شود: هنگامی که به طور مرتب درب قابلمه را برمی دارید تا بررسی کنید که برنج آماده شده است یانه، بخار آن خارج می شود که بر برنج تأثیر می گذارد؛ علاوه بر این، اگر می خواهید به برنج زعفران اضافه کنید، این کار را همزمان با افزودن کره یا روغن زیتون به آب انجام دهید.

برنج رستوران

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد