اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیت کوین وارد کانال 47 هزار دلاری شد

درحالی که دیروز بیت کوین زیر 46 هزار دلار را هم لمس کرد اما امروز دوباره به بالای 47 هزار دلار بازگشت.

به گزارش سایت طلا،در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین نسبت به روز گذشته همین موقع حدود 2 درصد رشد کرد و به 47 هزار و 341 دلار رسید. این قیمت نسبت به هفت روز پیش هم حدود 9 درصد رشد داشته است. با این حساب ارزش کل بازار بیت کوین امروز به 889 میلیارد دلار رسید و طبق آمار در 24 ساعت گذشته 715 هزار بیت کوین به ارزش 33 میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است. تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم به 18 میلیون و 787 هزار و 637 عدد رسیده است.

افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم

تا ظهر امروز قیمت بیت کوین روی 47 هزار و 427 دلار قرار داشت. بازدهی 24 ساعته و 7 روزه این ارز دیجیتال مثبت بود و سرمایه بازار آن به 891 میلیارد دلار رسیده بود. قیمت اتریوم نیز مانند بیت کوین بازدهی 24 ساعته و 7 روزه مثبت به ثبت رسانده بود. قیمت دومین ارز دیجیتال مهم دنیا به 3 هزار و 282 میلیارد دلار رسیده بود و سرمایه آن در حوالی 384 میلیارد دلار قرار داشت.

رقابت بین باینانس و کاردانو ادامه دارد

قیمت باینانس و کاردانو افزایش یافت، اما رشد قیمت باینانس بیشتر بود. این امر باعث شد سرمایه بازار باینانس از کاردانو پیشی گیرد و باینانس دوباره جایگاه سوم را در بازار ارزهای دیجیتال به خود اختصاص دهد. سرمایه بازار ارزهای دیجیتال بالای 2 تریلیون دلار قرار گرفت افزایش قیمت ارزهای دیجیتال مهم دنیا باعث شد سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال بالای 2 تریلیون دلار قرار گیرد. سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال در حوالی ظهر امروز وقت ایران روی 2 تریلیون و 34 میلیارد دلار قرار داشت. عبور سرمایه ارزهای دیجیتال از مرز 2 تریلیون دلار احتمالا از حیث روانی بر روند قیمتی رمزارزها تاثیر می‌گذارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد