اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تعطیلی اصناف مشهد از روز شنبه

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا مجتمع‌های تجاری واقع در پاساژها، مجتمع‌های تجاری و مکان‌های سرپوشیده حق فعالیت ندارند.

به گزارش سایت طلا،رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا مجتمع‌های تجاری واقع در پاساژها، مجتمع‌های تجاری و مکان‌های سرپوشیده حق فعالیت ندارند و به همین دلیل از روز شنبه، ۲۳ مرداد ماه، نظارت شدیدتری برای جلوگیری از فعالیت این مراکز اعمال خواهد شد که در صورت تخلف با خاطیان به شدت برخورد قانونی می‌شود.

محمود بنانژاد در خصوص تعطیلی مجتمع‌های تجاری واقع در پاساژها، مجتمع‌های تجاری و مکان‌های سرپوشیده مشهد اظهار کرد: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی کرونا اعمال تعطیلی برای گروه‌های هفت‌گانه اعلام شده از جمله رستوران‌ها، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدن‌سازی، پاساژها و بازارهای سربسته و... در نظر گرفته شده است. از این رو و در این شرایط رستوران‌ها، فست‌فودها، کافی شاپ‌ها و... اجازه فعالیت تنها به صورت بیرون‌بر را دارند؛ بنابراین در ۲ هفته گذشته نظارت شدیدی بر فعالیت آن‌ها صورت گرفت.

رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به برنامه‌ریزی تعطیلی مجتمع‌های تجاری واقع در پاساژها، مجتمع‌های تجاری و مکان‌های سرپوشیده نیز عنوان کرد: برای این تعطیلی زمان خاصی اعلام نشده و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تا بهبود شرایط این محدودیت ادامه خواهد داشت زیرا تردد مردم در فضاهای سربسته موجب تشدید بیماری کرونا خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد