اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پاسخ تست روانشناسی میزان اعتیاد به اینترنت

با توجه به همه گیری استفاده از اینترنت، با انجام این تست روانشناسی می توانید میزان اعتیاد خود به اینترنت را بسنجید.

پاسخ تست روانشناسی میزان اعتیاد به اینترنت

با توجه به همه گیری استفاده از اینترنت، با انجام این تست روانشناسی می توانید میزان اعتیاد خود به اینترنت را بسنجید.

با وجود نقش حیاتی اینترنت در دنیای امروز بسیار از افراد به آن اعتیاد پیدا کرده و بیش از حد نیاز از آن استفاده می کنند به صورتی که زندگی عادی و روزمره آن ها نیز مختل شده و مواجهه با این مسئله که حتی یک ساعت ازاینترنت دور بمانند برای آن ها بسیار آزار دهنده است.

اعتیاد به اینترنت

در ادامه با توجه با جمع امتیازاتی که با انجام تست بدست آورده اید تحلیل مورد نظر خود را مطالعه کنید.

امتیاز زیر 9

شما یک کاربر معمولی اینترنت هستید و زمان زیادی را هم با تلفن همراه خود تلف نمی کنید و هیچ نشانه ای از اعتیاددر شما وجود ندارد.

امتیاز 9 تا 15

سطح اعتياد اینترنتی شما در حد متوسط hست. البته مراقب باشید زیرا در حال پیدا کردن اعتیاد به اینترنت هستید. سعی کنید فقط در طول
زمان های مشخص از اینترنت و گوشی موبایلتان استفاده کنید. جایگزین های بهتر مثل کتاب خواندن ، فيلم ديدن يا گردش با دوستانتان را فراموش نکنید.

در زمان های مشخص سعی کنید تا جایی که میتوانید از موبایل و سایر تکنولوژی ها دور بمانید. ورزش بیشتری در برنامه تان قرار بدهید حتی در حد نرمش ساده یا تمرين های تنفس و به پیامدهای این اعتياد خوب فکر کنید پیامدهایی که در طولانی مدت میتواند باعث از دست دادن شغل یا روابط عاطفی و یا مشکلات روانی از جمله افسردگی و اضطراب شود.

امتیاز 16 به بالا

سطح اعتياد شما به گوشی موبایل در حد بالایی است. برنامه ای برای خودتان بریزید که میزان استفاده تلفن همراه را مديريت کنید برای مثال یک ساعت بعد از بیدار شدن از گوشتان استفاده نكنيد يا زمان تماشای تلويزيون و شام گوشی را خاموش کنید. سعی کنید زمانی را که در گروه های مختلف مجازی می گذرانید با گفت و گوهای حضوری و چهره به چهره جایگزین کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد