اونس طلا2292.41
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

مدل گوشی دست گرفتن شما می تواند نمایانگر شخصیت شما باشد

هر فردی متناسب با شخصیتی که دارد گوشی خود را در دست می گیرد.

مدل گوشی دست گرفتن شما می تواند نمایانگر شخصیت شما باشد

هر فردی متناسب با شخصیتی که دارد گوشی خود را در دست می گیرد.

در این تست روانشناسی متناسب با عکس مورد نظر مدل گوشی دست گرفتن خود را انتخاب کنید تا به شما بگوییم دارای چه شخصیتی هستید.

1. اگر شما جزء افرادی هستید که با استفاده از یک دست تایپ می کنید و با اسکرول صفحات اخبار و غیره را بالا و پايين مي بريد، فرد بسیار با اعتماد به نفسی هستید و همیشه آماده ریسک پذیری می باشید و اما همیشه عاقلانه تصمیم میگیرید و برای رسیدن به نتایج مطلوب کمک خواهید کرد .

با این حال در زمینه روابط احساسی کاملا برعکس هستيد و ترجیح می دهید که قبل از تصمیم گیری برای شروع رابطه به اندازه کافی زمان داشته باشید تا متوجه شوید که آیا به این شخص در زندگی خود نیاز دارید یا خیر و همین امر ممكن است باعث شود که بعضی از افراد شما را به عنوان فردی منزوی ببينند.

2. این روش نگه داشتن گوشی نشان دهنده عقل و خرد شماست. شما فردی معقول، باهوش و محتاط هستيد و قبل از انجام هر کاری ابتدا چندين قدم و مرحله جلوتر را در نظر می گیرید و حساب می کنيد و معمولا تمايل داريد تا درباره هر رخدادی استدلال داشته باشید و این اخلاق تقلب کردن را برای شما سخت خواهد کرد.

با این وجود در زمینه مسائل عاطفی و عشقی به سختی می توان شما را عاقل در نظر گرفت چرا که در این باره تصمیمات سریع و غیرمنطقی میگیرید و ممکن است گاهی اوقات این اخلاق به روابطی که در آن هستید هم آسیب برساند و متاسفانه وقتی عاشق می شوید طرف مقابل تان را به شدت قضاوت می کنید.

شخصیت

3. استفاده از هر دو دست برای نگه داشتن گوشی همراه نشان دهنده علاقه شما به سرعت است. شما فردی سریع، کارآمد و آماده به تصمیم گیری
های فوری هستید و همچنین می توانید به راحتی و سریعا با محیط در حال تغيير سازگار شوید و در شرایط جدید به طور موثر عمل کنید.

وقتی صحبت عشق به میان می آید این کارآمد بودن شما به خوبی عمل نخواهد کرد و دقيقا برعکس می شوید و به دليل قاطعیتی که دارید نمي توانيد به شخصی که دوستش داريد نزدیک شوید و این موضوع می تواند شریک زندگیتان را بترساند.

4. این روش نگه داشتن تلفن همراه نشان دهنده خلاقيت شما است این گونه که معمولا يكسری ایده های عالی دارید که سعی میکنید در زندگیتان پیاده سازی کنید و اغلب هم به خوبی از پس از آنها بر خواهيد آمد و دوست دارید در مواقع تصمیم گیری تنها باشید تا به راحتی فکر هایتان را جمع بندی کنید و یک شاهکار خلق کنید که همگان را متحیر کند و آثارتان نیز بیشتر اوقات موفقیت های بزرگی را در پی دارد.

در روابط عاشقانه اما خلاقیت شما به خجالت تبدیل میشود که غالبا مانع به وجود آمدن پیوند های جدید و مستحکم خواهد شد و با این تفاسیر وقتی شخصی شما را بهتر بشناسد قطعا از شخصیت تان شگفت زده خواهد شد و باعث به وجود آمدن رابطه ای لذت بخش می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد