اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شجاع ترین و زیباترین زنان حاضر در المپیک 2021+ عکس

در این خبر یه زیباترین و شجاع ترین زنان حاضر در المپیک اشاره خواهیم کرد. این مسابقات در حال حاضر نیز در در حال برگزاری است.

شجاع ترین و زیباترین زنان حاضر در المپیک 2021+ عکس

در این خبر یه زیباترین و شجاع ترین زنان حاضر در المپیک اشاره خواهیم کرد. این مسابقات در حال حاضر نیز در در حال برگزاری است.

1. دورتیا ویرر

دورتیا یک ورزشکار دو رشته کانادایی است. او در المپیک سوچی در سال 2014 مدال برنز را در مسابقات ترکیبی به دست آورد. او همچنین بیش از این مدال های دیگر را در طول این سال ها به دست آورده است که نشان می دهد در این سال ها به خوبی عمل کرده است.

2. مورگان میشل

مورگان میشل یک دونده استرالیایی است که در 400 متر تخصص دارد و همچنین در 800 متر نیز شرکت می کند. پدر او بازیکن سابق بسکتبال حرفه ای است.

3. فانی استولر

فانی یک تنیس باز حرفه ای اهل مجارستان است. او بیشتر یک بازیکن دونفره است و با عناوین قهرمانی دو نفره را کسب کرده است. او از 3 سالگی تنیس بازی می کرده است.

4. علی کریگر

علی بازیکن فوتبال زنان ایالات متحده است. او در حال حاضر برای تیم ملی فوتبال زنان در واشنگتن بازی می کند.

5. جولی ارتز

جولی یکی دیگر از اعضای تیم فوتبال زنان ایالات متحده است که در این لیست بسیار درخشان است. او همچنین مدافع تیم ستارگان قرمز شیکاگو است.

6. کوزووار اصلانی

اصلانی بازیکن فوتبال سوئدی است که در تیم ملی سوئد بازی می کند. اگر جام جهانی زنان 2019 را تماشا می کردید ، می دانستید که او چه نقشی حیاتی در کمک به سوئد برای رسیدن به فینال داشت.

7.رابین بن

رابین یک کانادایی است که در رشته پرش با نیزه مسابقه می دهد. او به دلیل سابقه ضربه مغزی در زمانی که ژیمناستیک را شروع کرده بود ، در هنگام پرش با نیزه کلاه ایمنی می پوشد.

8.اسلون استفنز

اسلون استفنز ، تنیسور حرفه ای آمریکایی است که در حال حاضر در رتبه اول جهان قرار دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد