اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ناخنتان تغییر رنگ داده؟ پس نحوه جلوگیری از آن یا خلاص شدن از شر آن را بدانید.

این ترفندی که امروز برای شما آماده کرده ایم ممکن است به شما کمک کند تا تغییر رنگ ناخن های خود را از بین ببرید،اصلا سخت نیست!

ناخنتان تغییر رنگ داده؟ پس نحوه جلوگیری از آن یا خلاص شدن از شر آن را بدانید

داشتن ناخن های زیبا با رنگ های مختلف همیشه جذاب است. صورتی ، قرمز، بنفش، زرد قناری و...؛ با استفاده از رنگ های مختلف می توان ناخن های زیبا داشت اما ممکن است بعداً ناخن هایتان از شما تشکر نکنند، چراکه رنگ های تیره می تواند باعث تغییر رنگ ناخن های شما شود و این برای ناخن ها مفید نیست.

تغییر رنگ ناخن

پوشش پایه

هرگز فراموش نکنید که قبل از استفاده از لاک ، یک لایه پایه روی ناخن خود بزنید. پوشش پایه از ناخن های شما محافظت می کند چراکه باعث می شود لاک به ناخن نفوذ نکند که به معنی عدم تغییر رنگ است. آیا با وجود این کار دچار تغییر رنگ ناخن شدید؟ در این صورت ، می توانید اجازه دهید رنگ به مرور ازبین برود ، اما این کار مدتی طول می کشد. آیا این زمان را ندارید و می خواهید هرچه سریعتر از شر رنگ خلاص شوید؟ پس ترفندی که امروز برای شما داریم ممکن است راه حلی باشد که به دنبال آن هستید. راز رفع ناخن های تغییر رنگ یافته ، قرص تمیز کننده دندان مصنوعی است.

مانیکور

چه چیزهایی نیاز دارید؟

قرص تمیز کننده دندان مصنوعی

ظرف یا کاسه پلاستیکی

مسواک نرم

چند قطره اسانس (مثل روغن اسطوخودوس)

لیف حمام

پد پاک کننده لاک یا استون

کاری که باید انجام بدهی

. بقایای لاک که ممکن است هنوز روی ناخن شما باشد را پاک کنید و دستان خود را بشویید.

. ظرف پلاستیکی کوچک را با مقداری آب گرم پر کنید و قرص تمیز کننده را داخل آن بیندازید. قرص شروع به خروج گاز زیاد می کند ، به همین دلیل چند قطره روغن اسطوخودوس به آن اضافه کنید؛ در این حالت گازهای خروجی بسیار کمتر خواهد شد.

. بعد دستان خود را به مدت بیست دقیقه در ظرف قرار دهید، سپس از مسواک نرم استفاده کرده و قسمت های تغییر رنگ یافته ناخن ها را با دقت مالش دهید.

. مرحله بعدی این است که با دستمال ناخن ها و دستان خود را با حرکات دایره ای بمالید.این ماساژ دست و ناخن، جریان خون شما را تحریک می کند و مطمئن می شود که ناخن های شما دوباره زیبا و صورتی می شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد