اونس طلا2379.46
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

خطیب‌زاده: متعهد به ثبات منطقه‌ای و امنیت دریانوردی هستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه «حوادث» گزارش‌ شده در خلیج فارس و مناطق مجاور آن را شدیدا مشکوک خواند و بر تعهد ایران به ثبات منطقه‌ای و امنیت دریانوردی تأکید کرد.

در پی برخی حوادث گزارش شده در منطقه خلیج فارس و دریای عمان، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (سه‌شنبه) در توئیتی نوشت: «حوادث» گزارش‌ شده در خلیج فارس و مناطق مجاور آن، شدیدا مشکوک به نظر می‌رسد.

به گزارش سایت طلا ، منابع خبری عصر سه‌شنبه از بروز حادثه برای یک کشتی در سواحل امارات خبر دادند و همزمان یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که چهار کشتی تحت شرایط نامعلومی کنترل خودشان را از دست داده‌اند.

گروه نظامی موسوم به «عملیات‌های تجارت دریایی انگلیس» اعلام کرد از وقوع حادثه‌ای در نزدیکی سواحل الفجیره مطلع است. این سازمان با بیان اینکه حادثه مذکور «دزدی دریایی نیست» از کشتی‌های در حال تردد در آن منطقه خواسته احتیاط حداکثری به خرج دهند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران افزود: مجددا بر تعهد قوی خود به ثبات منطقه‌ای و امنیت دریانوردی تأکید می‌کنیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: ایران آماده است تا در صورت وقوع سوانح دریایی، کمک ارائه کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این نیز بروز حوادث امنیتی پی در پی برای کشتی‌ها در خلیج فارس و دریای عمان را مشکوک خواند و نسبت به هرگونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد