اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

21 میوه قدرتمند برای سوزاندن چربی

میوه های کاهش دهنده وزن بدن کدام هستند؟ (قسمت دوم)

ادامه 21 میوه قدرتمند برای سوزاندن چربی

12.آلو

مطالعات متعدد به این نتیجه رسیده اند که آلو در پیشگیری یا حداقل، دفع سندرم متابولیک موثر است؛ این بیماری به سوخت و ساز بدن آسیب رسانده و درنتیجه فرد را در معرض چاقی و بیماری های مرتبط مانند دیابت قرار می دهد. علاوه بر این ، آلو یکی از میوه هایی است که کمترین میزان فروکتوز یا قند میوه را دارد.

13.گوجه فرنگی

گوجه فرنگی علاوه بر اینکه یک میان وعده خوشمزه است ، در سوزاندن چربی شکم نیز عالی است.در هر گوجه فرنگی مقادیر زیادی ویتامین C و عناصر غذایی گیاهی وجود دارد که برای از بین بردن چربی موثر است ؛همچنین ویتامین c یک ویتامین ضروری است که بدن ما برای سالم ماندن به آن نیاز دارد.

14.پرتقال

پرتقال مانند گوجه فرنگی سرشار از ویتامین c است. ویتامین C به بدن کمک می کند تا متابولیسم بدن شما را به سرعت افزایش داده و آن را بالا نگه دارد ، چه کسی می تواند با شکمی که با افزایش سن بزرگتر می شود، مقابله کند؟ به خوردن پرتقال ادامه دهید.

15.توت فرنگی

منبعی برای فیبر و مواد مغذی بهتر از توت فرنگی، نخواهید یافت. این میوه ی خوش طعم در چربی سوزی بسیار موفق است. همچنین توت فرنگی دارای فیبر بالایی است که می تواند شما را بین وعده های غذایی سیر نگه دارد،در نتیجه تمایلی برای میان وعده نخواهید داشت.

16.خرما

خرما به عنوان غذاهای مغذی ای که به کاهش وزن کمک می کنند از شهرت خوبی برخوردار است. اگرچه کالری خرما بیشتر از میوه های دیگر است، اما دارای ویتامین ها و مواد معدنی ضروری بدن شماست. خرما نیز پر از فیبر می باشد.

17.انگور

انگور مزایای مربوط به سلامتی بسیاری دارد که نمی توانیم همه آنها را در اینجا لیست کنیم؛ اما کافیست بدانید، انگور سرشار از فیبر است و قند کمتری نسبت به میوه های دیگر دارد. انگور همچنین حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمندی به نام پلی فنول است که برای پوست شما مفید است.

18. انجیر

احتمالا نمی دانید انجیر خشک، میوه ای سالم برای کاهش وزن است.موضوع امروز تاکنون خوردن غذاهایی غنی از فیبر است که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد؛ بهتر از انجیر پیدا نخواهید کرد. در مورد ویتامین ها نیز این میوه دارای ویتامین های A ، B1 و B2 ، منگنز، پتاسیم و آهن می باشد.

19.انبه

میوه هایی مانند انبه غذاهای اثبات شده برای کاهش وزن هستند. انبه همچنین با تخریب ماکولای ناشی از افزایش سن، مبارزه می کند. انبه دارای کربوهیدراتی بیشتر از برخی دیگر میوه ها است، اما مملو از فیبر، مواد مغذی مختلف ومواد معدنی است.

20 .بادمجان

بادمجان اگرچه جزو خانواده سبزیجات محسوب می شود ،اما از نظر فنی یک میوه است، زیرا یک گیاه گل دار و دانه دار است. درباره فایده کاهش وزن آن، بادمجان پر از ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر است در حالی که کالری کمی دارد؛در واقع، یک فنجان بادمجان فقط 20 کالری دارد.

21. کیوی

کیوی مملو از فیبر است پس همچون میوه های فیبر دار شما را مدت بیشتری سیر نگه می داد.نوش جان

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد