اونس طلا2153.19
مظنه14,187,000
18 گرم3,275,000
ارزش سکه31,963,311
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

این زن و شوهر هر دو تغییر جنسیت دادند

یک زن و شوهر کاری جنجالی انجام دادند و زن جوان خودش را به مرد تبدیل کرد و مرد جوان خودش را زن کرد.

این زن و شوهر هر دو تغییر جنسیت دادند

یک زوج نامزد شده اظهار داشتند از اینکه تحت جراحی تغییر جنسیت قرار گرفتند و با هم در ملاء عام دیده می شوند پشیمان نیستند، با اینکه عده ای اظهارات ناخوشایند و نفرت انگیزی را نثار آنها می کنند.

جمی ایگل بیست ساله که در ابتدا پسر متولد شده و لوئیز 24 ساله که دختر متولد شده بود، اکنون سرنوشت خود را عوض کرده اند. این زوج که هر دو تغییر جنسیت داده اند در شهر کوچک بریجند در جنوب ولز زندگی می کنند.

از آنجا که آنها در شهر کوچکی زندگی می کنند اغلب اظهارات ناخوشایند افراد را به صورت آنلاین و شخصی در مورد خودشان دریافت می کنند.

جمی می گوید او نمی تواند اغلب تنها از خانه بیرون برود چرا که فریادهای نفرت مردم در خیابان یا سوار بر ماشین نثار او می شود. او احساس می کند با هر بیرون رفتن از خانه کمی به تغییر تاریخ کمک می کند.

جمی و لوئیز که هر دو دانشجو هستند می گویند نمی توانند گذشته پیش از تغییر جنسیت خود را یادآوری کنند چرا که علاوه بر اینکه همیشه می خواستند جنسیت دیگری داشته باشند، پس از بلوغ زندگی برای هر دو آنها تبدیل به یک کابوس وحشتناک شده بود.

این زوج که یک سال از مدت آشنایی شان می گذرد و نامزد شده اند، قصد دارند تا زمانی که کاملا فرآیندهای جراحی شان تکمیل نشده با یکدیگر ازدواج نکنند.

جمی همچنین گفت از سن سه سالگی همیشه در مهدکودک لباس دخترها را می پوشید و اولین بار در سن 16 سالگی درمورد وضعیت خود با خواهرش حرف زد، برخورد خواهرش خوب بود ولی کنارآمدن بقیه اعضاء خانواده با این موضوع زمان زیادی برد.

او به مدت چهار سال تحت عمل های تغییر جنسیت است ولی فرآیندهای آن به آهستگی پیش می رود. این زوج عاشق در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کردند تا به آگاهی مردم نسبت به مقوله ی تغییر جنسیت افراد کمک کنند

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد