اونس طلا2152.5
مظنه14,187,000
18 گرم3,275,000
ارزش سکه31,963,311
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

کدام گروه خونی اعتماد بنفس بیشتری دارد؟

طبق مطالعات انجام شده توسط محققان نشان داده شده است بین گروه خونی افراد و شخصیت آن ها ارتباط وجود دارد.

کدام گروه خونی اعتماد بنفس بیشتری دارد؟

طبق مطالعات انجام شده توسط محققان نشان داده شده است بین گروه خونی افراد و شخصیت آن ها ارتباط وجود دارد.

بسیاری از منابع معتبر علمی و همینطور باورها و سنت های ژاپنی بر این باورند که نوع گروه خونی شما می تواند اطلاعات زیادی در مورد شخصیت و سلامت شما بگوید.

در سال 1930، یک پرفسور ژاپنی به نام توکجی فوروکاوا مقاله ای را در این زمینه منتشر کرد که نشان می داد هر کدام از گروه های خونی A، B، O، AB در افرادی که آن ها را در بدنشان دارند ویژگی های شخصیتی خاصی را منعکس می کند.

گروه خونی های خونی به طور کلی تاثیرات زیادی در نوع بیماری، ژنتیک و حتی در مواردی خلق و خوی افراد دارند. در این مطلب به بررسی ویژگی های شخصیتی گروه های خونی مختلف می پردازیم.

گروه خونی

گروه خونی A

یک نکته مثبت درباره عملکرد این گروه این است که باعث کشش کمتر حشرات به سوی این افراد می شود. اما درباره ویژگی هایشخصیتی این افراد می توان گفت که افرادی صادق، خلاق، خویشتن دار، صبور و مسئول هستند.

گروه خونی B

وجود باکتری های مفید در این گروه خونی 50 برابر بیشتر از دیگر افراد است. از ویژگی های شخصیتی این افراد می توان به خلاق، خودخواه، قدرتمند، پرشور و اشتیاق، بی رحم و نامنظم اشاره کرد.

خلاق

گروه خونی AB

افراد متعلق به این دسته می توانند از تمام گروه ها خون دریافت کنند. از جمله ویژگی های شخصیتی این افراد خونسرد بودن، منطقی، سازگار، بی ثبات، فراموشکار و غیر مسئول بودن است.

گروه خونی O

این گروه خونی کمتر از دیگر گروه های خونی به سرطان پانکراس مبتلا می شوند. این دسته از افراد ویژگی های شخصیتی همچون با اعتماد بنفس بودن، خودمختار، با اراده، بی احساس و معاشرت ناپذیر بودن را دارا هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد