اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

به این دلیل باید لیوانهای خود را با برنج و سرکه بشویید

چطور می توانیم لیوان های بلند شیشه ای خود را تمیز کنیم؟

به این دلیل باید لیوانهای خود را با برنج و سرکه بشویید

لیوان ، گلدان ،بطری های آب و بقیه ظروف شیشه ای؛ چگونه می توان آنها را کاملاً براق و مانند روز اول نو جلوه داد! تمیز کردن اشیا شیشه ای به این راحتی ها نیست. آنها اغلب از ماشین ظرفشویی با لکه های آب خارج می شوند و اغلب دارای گوشه هایی هستند که دستیابی به آنها دشوار است (مانند بطری های آب). با استفاده از این نکته به نظر می رسد بتوان این ظروف شیشه ای را مانند روز اول جدید و نو کرد.

آنچه شما نیاز دارید

احتمالاً تمام وسایل مورد نیاز را در آشپزخانه از قبل داشته باشید. تمیز کردن و برق انداختن ظروف شیشه ای خود را می توان با مخلوط کردن آب با چند قطره صابون ظرفشویی ، یک قاشق چای خوری سرکه و یک فنجان برنج نپخته انجام داد. بله واقعا!

شستشو لیوان با سرکه

کاری که باید انجام دهید:

برنج ، صابون ظرفشویی و سرکه را در لیوان ، بطری یا گلدان بریزید و آن را تا بالا پر آب کنید. دست خود را روی دهانه لیوان قرار دهید یا درب بطری را بگذارید و خوب تکان دهید. برنج هرگونه آلودگی لیوان را از بین می برد. در صورت لزوم این کار را تکرار کنید. لیوان را بشویید و اجازه دهید خشک شود.

چرا این روش ؟

برنج به اندازه کافی کوچک است که می تواند وارد تمام گوشه ها و زوایا ی ظرف ما شود اما آنقدر بزرگ است که گیر نمی کند؛ همچنین برای تمیز کردن شیشه بدون آسیب رساندن نیز خوب است. فقط توجه داشته باشید اگر لیوان یا ظرف شیشه ایتان بسیار وضعیت خرابی دارد و خیلی کثیف است، بگذارید یک شب با سرکه داخل آن، بماند ، بعد از آن ترفند برنج را امتحان کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد