اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حباب سکه کاهش یافت/چرا بازار با رکود مواجه شده است؟

محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای اخیر، اظهار داشت:‌ درحالی که قیمت اونس جهانی 5 دلار افزایش داشته ولی روند کاهشی قیمت ارز در بازار داخلی موجب کاهش قیمت طلا و سکه شده است.

به گزارش سایت طلا ،محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای اخیر، اظهار داشت:‌ درحالی که قیمت اونس جهانی 5 دلار افزایش داشته ولی روند کاهشی قیمت ارز در بازار داخلی موجب کاهش قیمت طلا و سکه شده است.

وی تأکید کرد که هم اکنون بازار با رکود شدیدی مواجه شده و داد و ستدها متوقف است؛ علت این امر هم تصوری است که در بین مردم و بازاری ها برای کاهش بیشتر قیمت ارز در روزهای آتی وجود دارد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به اینکه تقاضا برای خرید طلا و سکه به شدت کاهش یافته است، تصریح کرد:‌ حباب سکه به زیر 200 هزار تومان کاهش یافته و به 190 هزار تومان رسیده است درحالی که در هفته قبل حباب سکه بالای 300 هزار تومان بود.

کشتی آرای تأکید کرد: قیمت ارز تحت تاثیر مذاکرات و آزادسازی منابع مالی، شیب ملایم نزولی پیدا کرده و چون انتظار بر کاهش قیمت ارز است، خرید و سرمایه گذاری روی ارز و سکه کاهشی بوده است.

بازار طلا

قیمت طلا و سکه 27 تیر 1400

وی با بیان اینکه قیمت ها در 10 روز اخیر نزولی بوده و سکه 250 هزار تومان کم شده است، افزود: هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 50 هزار تومان، قیمت دلار 24 هزار و 600 تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 550 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 10 میلیون و 400 هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 450 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 250 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد