اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: کارشناسان در انتظار افزایش بیشتر قیمت طلا

طلا در هفته گذشته توانست روند صعودی خود را ادامه داده و سطوح جدیدی را به دست آورد. با وجود مقاومت طلا نسبت به صعود های بیشتر، کارشناسان همچنان انتظار دارند که قیمت طلا رشد کند.

نظرسنجی: کارشناسان در انتظار افزایش بیشتر قیمت طلا


طلا در هفته گذشته توانست روند صعودی خود را ادامه داده و سطوح جدیدی را به دست آورد. با وجود مقاومت طلا نسبت به صعود های بیشتر، کارشناسان همچنان انتظار دارند که قیمت طلا رشد کند.

هر هفته سایت جهانی کیتکو نیوز یک نظرسنجی برگذار کرده و در آن از کارشناسان و سرمایه گذاران بازار طلا می خواهد که پیش بینی خود را نسبت به آینده قیمت طلا اعلام کنند.

در نظرسنجی هفته گذشته، هر دو سرمایه گذاران و کارشناسان پیش بینی کردند که قیمت طلا در هفته پیش رو افزایشی عمل کرده و می تواند به سطوح بسیار بالا تری دست پیدا کند.

مهم ترین عامل افزایشی شدن قیمت طلا در هفته گذشته را می توان ادامه افزایش میزان تورم در ایالات متحده دانست. به علاوه فدرال رزرو نیز قصد دارد سیاست های سازگار خود را حفظ کند که برای حرکتصعودی طلا بسیار مناسب است.

آدریان دی کارشناس بازار طلا گفت که معتقد است قیمت طلا همچنان به حرکت صعودی خود ادامه خواهد داد چراکه می تواند به عنوان یک دارایی امن در برابر تورم از جذابیت فوق العاده بالایی برخوردار باشد.

هفته گذشته قیمت طلا پس از شهادت جروم پاول رئیس فدرال رزرو در برابر کنگره افزایش قابل توجهی یافته و تا 1830 دلار نیز افزایش یافت اما در روز جمعه برای بار دیگر تعدیل شده و به 1812 دلار رسید.

جدیدترین نظرسنجی کیکتو

در نظر سنجی هفته گذشته کیتکو نیوز 16 تحلیلگر وال استریت شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، 9 یا 56 درصد خواستار افزایش قیمت طلا بودند.

از میان افراد باقی مانده سه رأی دهنده یا 19 درصد انتظار داشتند هفته آینده قیمت های پایین تری را ببینند و چهار تحلیلگر یا 25 درصد نیز نسبت به آینده کوتاه مدت طلا موضع خنثی در پیش گرفتند.

در همین حال، 836 رای در نظرسنجی های آنلاین میان سرمایه گذاران به دست آمد. از این تعداد 556 پاسخ دهنده یا 67 درصد به دنبال افزایش طلا در هفته آینده بودند.

144 نفر یا 17 درصد از سرمایه گذاران معتقد بودند که طی روز های آینده قیمت طلا کاهشی عمل خواهد کرد و 136 یا 16 درصد از سرمایه گذاران نیز رای ممتنع دادند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد