اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود قدرتمند قیمت طلا + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا در روز گذشته یک حرکت رفت و برگشتی شدید انجام داد اما در نهایت توانست سطوح بالای قیمتی خود را حفظ کرده و بالا تر از سطح کلیدی خود باقی بماند.

صعود قدرتمند قیمت طلا + تحلیل تکنیکال


قیمت طلا در روز گذشته یک حرکت رفت و برگشتی شدید انجام داد اما در نهایت توانست سطوح بالای قیمتی خود را حفظ کرده و بالا تر از سطح کلیدی خود باقی بماند.

پیش از این، در ماه های گذشته داده های اقتصادی نشان دادند که تورم ایالات متحده آمریکا به بالا ترین حد خود در 13 سال گذشته رسیده است و در نتیجه آن فدرال رزرو تلاش کرد تا سیاست های سازگار خود را تغییر دهد.

همراه با این تصمیم گیری قیمت طلا با یک کاهش شدید مواجه شده و قیمت آن به زیر 1800 دلار رسید. اما پس از آن عواملی مانند افزایش همه گیری بیماری کووید 19 ناشی از گونه دلتا و همچنین داده های ضعیف اقتصادی روند صعودی طلا را بار دیگر زنده کرد.

حال برای بار دیگر طلا در روند صعودی خود قرار گرفته و در انتظار شهادت جروم پاول در برابر کنگره درباره برنامه های اقتصادی فدرال رزرو برای آینده است.

از نظر فنی، تحلیل تکنیکال طلا نشان می دهد که فلز زرد بار دیگر در روند صعودی قرار گرفته است. ردیاب همگرایی فنی نشان می دهد که طلا در 1818 دلار دارای مقاومت بوده و اگر حرکت فعلی در بالای این قیمت پایدار باشد می تواند روند رشد خود را ادامه دهد.

مقاومت بعدی طلا سطح 1823 دلار است که طلا با به دست آوردن آن می تواند به سمت مقاومت بعدی خود در 1827 دلار حرکت کند.

در حال حاضر طلا هر اونس طلای جهانی 1827 دلار قیمت دارد و اگر دچار یک افت شدید نشده و بتواند حرکتی پایدار از خود نشان دهد می تواند به سمت سقف قیمت خود در 1850 دلار حرکت کند.

در شرایط نزولی قیمت طلا ابتدا در نقطه 1810 دلار و 1805 دلار حمایت شده و اگر دچار افت شدید تری شود در نقطه 1799 دلار از پشتیبانی محکمی برخوردار است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد