اونس طلا2303
مظنه14,876,000
18 گرم3,434,100
ارزش سکه33,515,628
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

استفاده از این مواد برای جلوگیری از عرق کردن ممنوع

در روزهای گرم تابستان عرق کردن و بوی نامطبوع آن می تواند میزان کلافگی شما را دو چندان کند.

استفاده از این مواد برای جلوگیری از عرق کردن ممنوع


در روزهای گرم تابستان عرق کردن و بوی نامطبوع آن می تواند میزان کلافگی شما را دو چندان کند.

راهکارهای متعددی وجود دارد که می تواند مانع از عرق کردن بیش از حد شما شود اما باید این مسئله را به یاد داشته باشید که برای کم کردن عرق خود نباید به هر کاری متوسل شوید.

استفاده از زاج سفید ممنوع

ممکن است شنیده باشید که زاج سفید می تواند بوی بد عرق را به طور کل قطع کند و میزان عرق شما را کاهش دهد این مطلب صحت دارد اما به چه قیمتی؟ زاج سفید دارای مقادیر زیادی سولفات، پتاسیم و آلومینیوم است که مقدار زیاد موجود در زاج سفید برای بدن خطرناک است. عوارض آن برای برخی به سرعت و برخی به مرور زمان بروز می کند.

زاج سفید

استفاده از سنگ مرداب ممنوع

سریعا استفاده از سنگ مرداب را برای تعریق متوقف کنید. پودر سنگ مرداب خطر مسمومیت جدی دارد. سنگ مرداب یا نام علمی اکسید سرب خاصیت جذب سریع از طریق پوست را دارد و استفاده از ان در نواحی زیر بغل و کشاله ران خطر جدی دارد. عوارض جدی مانند سرطان، حساسیت پوستی و بیماری های خونی دارد.

زینک اکسید

زینک اکسید یکی از موارد پرطرفدار برای رفع بوی بد عرق است و گفته می شود برای سفیدی زیر بغل نیز از آن استفاده می شود. طبق تحقیقاتی که شده است یکی از عوارض شایع زدن زینک اکسید به زیر بغل تورم غدد لنفاوی است و به این صورت شما در ناحیه زیر بغل احساس درد می کنید و با لمس ناحیه غده لنفاوی را زیر دستتان حس می کند.

زینک اکسید

شما می تواندی برای کاهش بوی بد عرق به طور مرتب و روزانه تنها بد خود را با آب بشویید البته در این کار زیاده روی نکنید. همچنین استفاده از مام و دئودورانت ها و بادی اسپلش نیز به کمک شما می ایند. ازبین بردن موهای زائد زیر بغل و لایه برداری پوست با استفاده از اسکراب نیز به کاهش بو و تعریق کمک می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد