اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا دستانتان پیرتر از سنتان بنظر می رسد؟ این مطلب را بخوانید

5 عادت غلط روزانه که باعث پیر شدن دست ها می شود.

5 عادت غلط روزانه که باعث پیر شدن دست ها می شود.

عادتهای "بد"

این اتفاق کاملا طبیعی است که دستانمان برای همیشه زیبا ، قوی و جوان نمانند ، اما روش هایی برای جلوگیری از پیری پوست شما وجود دارد. به گفته یک متخصص پوست آمریکایی ، چندتا از فعالیت های روزانه که انجام می دهیم، باعث می شود دستان ما از آنچه که در گذشته بوده پیرتر به نظر برسد. آیا می خواهید در این مورد کاری انجام دهید؟این نکات مفید را دنبال کنید.

ژل ضد عفونی کننده

با شیوع ویروس کرونا استفاده از ژل های ضدعفونی برای پاکسازی دست ها بسیار شایع شده است.اما باید بدانیم استفاده طولانی مدت از این ژل ها به دلیل دارا بودن مقدار زیاد الکل باعث می شود پوست دست واقعاً خشک و چروک شود؛ بنابراین استفاده از آن ها را تا حد امکان محدود کرده و یا فقط روی کف دست خود استفاده کنید.

مانیکور ناخن

آیا دوست دارید به ناخن های خود در سالن آرایشگاه رسیدگی کنید؟ پس احتمالاً دستان خود را زیر لامپ UV قرار می دهید.این برای دستان شما خوب نیست زیرا نور این لامپ پوست شما را پیر می کند. بنابراین، سعی کنید تعداد مراجعات خود به آرایشگاه برای ناخن هایتان را محدود کرده یا سعی کنید در خانه ناخن های خود را مانیکور کنید. استفاده از لاک ناخن با کیفیت کمک زیادی خواهد کرد.

مانیکور ناخن

شستن ظروف

آیا شما ماشین ظرفشویی دارید؟ نه؟ پس احتمالاً ظرف شستن کار هر روز شماست . متأسفانه مواد شوینده باعث خشک شدن پوست دست های شما می شوند. شستن ظروف با دستکش لاستیکی راه حل مناسبی برای در امان ماندن دستان از چروک شدن در آب است .مطمئن باشید دستان شما سپاسگزار خواهند بود.

شستن دستها

به گفته این متخصص پوست ، برای جلوگیری از خشک شدن دست ها باید آن ها را با صابون PH خنثی شستشو داد. پس دفعه بعدی که صابون خریداری کردید ، حتما بسته بندی را به خوبی بررسی کنید زیرا مقدار PH صابون را به شما می گوید. صابون PH خنثی ، دستان شما را به همان خوبی صابونی که اکنون استفاده می کنید تمیز می کند ، اما باعث خشک شدن پوست دست ها نمی شود. عالی!

ضد آفتاب

همه ما اغلب هنگام بیرون آمدن از خانه فراموش میکنیم به دست ها و پاهای خود نیز ضد آفتاب بزنیم.وقتی بیرون هستید ، دستانتان بیشتر از همه در معرض آفتاب قرار می گیرند بنابراین درصورت فراموشی استفاده از ضدآفتاب، دستان شما خیلی زودتر پیر می شوند. بنابراین دفعه بعدی که به خرید می روید ، این نکته را فراموش نکنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد