اونس طلا2347.59
مظنه15,326,000
18 گرم3,538,000
ارزش سکه34,529,478
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

چگونه متوجه شویم اینستاگرام ما را هک کرده اند؟

مسئله امنیت اطلاعات در دنیای مجازی امری بسیار مهم است که از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند و مانع از سوءاستفاده از ان ها توسط افراد سودجو می شود.

چگونه متوجه شویم اینستاگرام ما را هک کرده اند؟


مسئله امنیت اطلاعات در دنیای مجازی امری بسیار مهم است که از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند و مانع از سوءاستفاده از ان ها توسط افراد سودجو می شود.

حساب اینستاگرام یکی از عمومی ترین فضای های مجازی است که روزانه اطلاعات شخصی زیادی از طریق آن در حال رد و بدل شدن است و به این ترتیب مسئله امنیت امری بسیار مهم تلقی می شود.

از طرفی دیگر این فضای مجازی معمولا از امنیت بسیار پایینی برخوردار است و افراد نیز به این مسئله توجه نمی کنند. در نتیجه ممکن است حساب کاربری آن ها بدون ان که متوجه شوند مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

حساب کاربری

برای بررسی هک شدن حساب کاربری اینستاگرام خود به ادامه مطلب توجه کنید.

1. در ابتدا وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید و به قسمت تنظیمات بروید.

2. در این قسمت گزینه های متعددی برای شما نمایش داده می شود که باید گزینه Security را انتخاب کنید.

3. در قسمت بعدی نیز مورد دوم یعنی Login Activityvh را باز کنید.

4. در این قسمت لیست افرادی که وارد اکانت شخصی شما شده اند برای تان نمایش داده می شود و می توانید به لوکیشن آن ها نیز دسترسی پیدا کنید.

امنیت

5. در این مرحله هر فرد غریبه ای که در لیست Login حساب کاربری شما قرار دارد را می توانید حذف کنید. کافی است بر روی سه نقطه کنار هر اکانت را بزنید. سپس گزینه log out نمایش داده می شود که می توانید از این طرق افراد را حذف کنید.

به طور معمول توصیه می شود که هر مدت یک بار رمز حسب کاربری اینستاگرام خود را عوض کنید. این کار علاوه بر اینکه به طور سیستماتیک افراد ناشناس را از حساب شما بیرون می کند بلکه مانع از دسترسی راحت افراد غریبه به اینستاگرام شما می شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد