اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ناآرامی در بازار طلا، نقره به کمترین قیمت چند ماهه خود سقوط کرد

طلا که در هفته گذشته توانسته بود روندی رو به رشد به خود بگیرد با آغاز این هفته با ضعف بسیاری مواجه شده و قیمت آن کاهش پیدا کرد.

ناآرامی در بازار طلا، نقره به کمترین قیمت چند ماهه خود سقوط کرد


طلا که در هفته گذشته توانسته بود روندی رو به رشد به خود بگیرد با آغاز این هفته با ضعف بسیاری مواجه شده و قیمت آن کاهش پیدا کرد.

هم اکنون هر اونس طلا در بازار جهانی 11763 دلار در حال معامله است که نسبت به صبح روز گذشته نزدیک به 15 دلار کاهش یافته است. هر اونس نقره نیز با کاهش 0.29 دلاری 25.80 دلار در حال معامله است که به پایین ترین قیمت 2.5 ماه اخیر رسیده است.

در همین حال بازار های سهام شرایط نسبتا خوبی را تجربه کرده و روندی رو به رشد دارند. S&P 500 امروز توانست به بالا ترین رکورد خود دست پیدا کند که نشان می دهد سرمایه گذاران تمایل بسیاری برای سرمایه گذاری در روز های ابتدایی تابستان در بازار سهام دارند.

طلا

داده ها حاکی از افزایش میزان سرمایه گذاری در بازار ها دارد و گفته ها نشان دهنده افزایش میزان خرید و معاملات در بازار هاست. برخی از اقتصاد دانان بر این باورند که این افزایش خرید می تواند نشانه ای از افزایش تورم در ایالات متحده باشد.

در بازار های دیگر، امروز شاخص دلار آمریکا افزایش یافته است که می توان یکی از دلایل اصلی ریزش قیمت طلا را نیز همین دانست. قیمت نفت نایمکس نیز کمی پایین تر از رکورد 2.5 ساله خود در عدد 73.30 قرار دارد.

مهم ترین داده اقتصادی که معامله گران در انتظار آن هستند گزارش مشاغل غیر کشاورزی آمریکا در صبح روز جمعه است که می تواند بر روی بازار های مختلف تاثیر بسیاری داشته باشد.

از نظر فنی طلا همچنان شرایط نزولی را تجربه کرده و نمودار ها نشان دهنده افت بیشتر قیمت آن هستند. حمایت کامل طلا همچنان در سطح 1700 دلار قرار داشته و پیش از آن در نقاط 1750 و 1735 دلار پشتیبانی می شود.

در طرف دیگر نمودار طلا ابتدا در نقطه 1779 دلار دارای مقاومت بوده و عبور از آن می تواند قیمت طلا را به مقاومت کلیدی در 1786 دلار برساند. مقاومت اصلی طلا نیز در نقطه 1800 دلار قرار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد