اونس طلا2215.47
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

جدیدترین آمار کرونا در ایران 4 تیر/ تعداد جانباختگان به ۸۳ هزار و ۵۸۸ نفر رسید

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۱۵ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۸۳ هزار و ۵۸۸ نفر رسید.

به گزارش سایت طلا ،مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (۴ تیرماه ۱۴۰۰) براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۳۹۷ نفر از آنها بستری و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تاکنون ۲ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۵۹۵ نفر از بیماران بهبودیافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.۳ هزار و ۲۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و ۲۳ میلیون و ۶۷ هزار و ۲۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون ۴ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۸۶۴ نفر دوز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۸۶ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده‌اند. بر این اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۷۵۰ دوز رسید.

به گزارش وزارت بهداشت همچنین، در حال حاضر ۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

ویروس کرونا عامل بیماری کووید ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در همه جهان منتشر شد؛ به طوری که سازمان بهداشت جهانی در اسفند ۹۸ (فوریه ۲۰۲۰) بروز پاندمی (همه‌گیری جهانی) این بیماری را تأیید کرد.

ویروس کرونا با دست آلوده یا عطسه، سرفه و حتی قطرات تنفسی از طریق دهان، بینی و چشم به افراد منتقل می‌شود. تنگی نفس، خستگی و بدن درد، اختلال در بویایی و چشایی و مشکلات گوارشی از جمله علائم بیماری کووید ۱۹ است. بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به ویروس نیز دچار بیماری خفیف می‌شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد