اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ارزش سهام مایکروسافت ۲ تریلیون دلاری شد

ارزش بازار مایکروسافت پیش از برگزاری رویداد معرفی ویندوز ۱۱ و پس از رشد ۱.۲ درصدی بهای هر سهم، به ۲ تریلیون دلار رسید.

به گزارش سایت طلا،شرایط ویژه بوجود آمده در زیرسایه کرونا و تحمیل خانه‌نشینی و دورکاری مردم به معنای فروش بیشتر محصولات الکترونیکی و سیستم‌های کامپیوتری پس از مدت‌ها بود و استفاده از تمام این ابزارها به نفع مایکروسافت و دیگر شرکت‌های فناوری تمام شد.

رقابت میان شرکت مایکروسافت با رقبای خود به سالیان سال پیش برمی‌گردد که یکی از نزدیک‌ترین رقابت‌های فناوری بین این شرکت و کمپانی اپل بوجود آمده و دلیل آن برتری هردو شرکت در برخی از حوزه‌های مخصوص به خود هستند. اپل و مایکروسافت، دو شرکت حوزه فناوری، به عنوان شرکت‌های دو تریلیون دلاری شناخته می‌شوند. اما در سال گذشته ارزش سهام شرکت اپل از مرز دو تریلیون دلار عبور کرد و مقام بالاتری نسبت به مایکروسافت بدست آورد.

مایکروسافت در طی سه ماهه اخیر، فراتر از پیش‌بینی‌ها عمل کرد و توانست درآمد 41.7 میلیارد دلاری را بدست آورد. حال در اواسط سال 2021 میلادی و با افزایش 1.2 درصدی ارزش سهام مایکروسافت، این شرکت موفق شد به جمع شرکت‌های با ارزش دو تریلیون دلاری بپیوندد و قبل‌تر از آن شرکت نفتی آرامکو عربستان سعودی نیز با ارزش حدود 1.9 میلیارد دلار توانسته بود درمیان این شرکت‌ها قرار بگیرد.

مایکروسافت از زمان مدیرعاملی ساتیا نادلا از سال 2014، پیشرفت‌های زیادی را تجربه کرده و فعالیت‌های این شرکت نیز به نحوی بود که کمترین میزان انتقاد را به خود دیده بود و کمترین میزان شکایت علیه این شرکت ثبت شده است.

مایکروسافت یک شرکت فناوریاست که در سال 2016، رتبه نخست در فهرست بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاریبود، و به انتشار کتاب، تولید محصولات چندرسانه‌ایو ارائه خدمات پست الکترونیکینیز می‌پردازد.

این ابرشرکت چندملیتی آمریکایی حالا دومین شرکت آمریکایی است که ارزش 2 تریلیون دلاری دارد. آگوست سال 2020 ارزش سهام اپل بود که از 2 تریلیون دلار عبور کرد تا تبدیل به اولین شرکت آریکایی با چنین ارزشی شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد