اونس طلا2422.75
مظنه14,526,000
18 گرم3,353,300
ارزش سکه32,727,078
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,200,000
ربع14,900,000

ماجرای آهن ربایی شدن بدن افرادی که واکسن کرونا زدند چه بود؟

واکسن کرونا و مزایا و عوارض جانبی آن تبدیل به یکی از مهم ترین موضوعات این روز ها تبدیل شده است و چه در فضای مجازی و چه فضای واقعی، بحث های بسیاری حول آن شکل گرفته است.

ماجرای آهن ربایی شدن بدن افرادی که واکسن کرونا زدند چه بود؟


واکسن کرونا و مزایا و عوارض جانبی آن تبدیل به یکی از مهم ترین موضوعات این روز ها تبدیل شده است و چه در فضای مجازی و چه فضای واقعی، بحث های بسیاری حول آن شکل گرفته است.

یکی از موضوعاتی که این اواخر درباره واکسن کرونا مطرح شده است، ایجاد خاصیت چسبندگی و تبدیل بدن انسان به یک آهن ربا می باشد.

کلیپ های بسیاری در فضای مجازی انتشار یافته است که نشان می دهد افرادی که واکسن زده اند، قاشق یا دیگر وسایل فلزی به بخش هایی از بدن آنها متصل می شود.

واکسن

عابدینی دبیر کمیته علمی کشوری کووید، در پاسخ به سوالی درباره کلیپ‌هایی در فضای مجازی که نشان می‌دهد در محل تزریق واکسن خاصیت آهنربایی ایجاد شده است نیز گفت: این شایعه در فضای مجازی رویت می‌شود و توضیخات و توجیهات غیرعلمی هم شنیده می‌شود.

واقعیت این است خود ما هم در حال کار کردن روی این موضوع هستیم. این عارضه فقط در ایران رخ نداده است. این قضیه در هر برندی می‌توانست رخ دهد. حتی گروهی گذاشتیم بر این موضوع کار کنند و توجیه علمی داشته باشیم.

دبیر کمیته علمی کشوری کووید نوزده اظهار کرد: فرضیه ما این است که هیدروکسید آلومینیوم یا جیوه در این واکسن شاید توجیه این موضوع باشد.

برخی هم گفتند اصلا شاید این موضوع ربطی به واکسن نداشته باشد. این موضوع خطرناک نیست و موقت خواهد بود و مرگ و میر به دنبال نداشته است.

تئوری‌هایی داریم اما باید صبر کنیم بررسی کامل شود. اگر بدانیم بروز خاصیت ذکرشده به خطر واکسن است، شاید لازم باشد تعدیلاتی در ساختار واکسن رخ دهد اما این احتیاج به تحقیق و مستندات دارد.

به طور کلی برخی از بدن ها می توانند به شکلی جزئی فلزات را به خود جذب کنند. تا پیش از واکسیناسیون کرونا نیز ما شاهد ویدیو هایی بودیم که افراد اشیاء فلزی را به خود متصل می کردند.

بدن برخی افراد به طور کلی این توانایی را دارد که برخی اشیاء مانند قاشق، چوب و یا حتی پلاستیک را به خود جذب کند که برخی از آنها حتی خاصیت آهن ربایی نیز ندارد.

آهن ربا

دانشمندان طی تحقیقات خود متوجه شدند که بدن این افراد خاصیت مغناطیسی نداشته و این موضوع احتمالا یک توضیح فیزیکی دیگری دارد که تا کنون شناخته نشده است.

برخی از دانشمندان نیز بر این باورند که این خاصیت، به چسبندگی پوست بازگشته و دلیل خاصی ندارد. بهرحال می توان گفت که واکسن کرونا در ایجاد این حالت هیچ نقشی ندارد.

در انتها متخصصین و دانشمندان توصیه می کنند که همه افراد واکسن کرونا را تزریق کرده تا علاوه بر دریافت مصونیت از بیماری، به پایان یافتن شیوع آن نیز کمک کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد