اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این 6 نکته حلقه ازدواج خود را برای همیشه تمیز و زیبا نگهدارید

حلقه ازدواج یکی از با ارزش ترین اشیاء برای هر فردی است. علاوه بر قیمت بالای آن، از ارزش معنوی بسیار زیادی نیز برخوردار است که در نتیجه مراقبت خوب از آن الزامی می شود.

با این 6 نکته حلقه ازدواج خود را برای همیشه تمیز و زیبا نگهدارید


حلقه ازدواج یکی از با ارزش ترین اشیاء برای هر فردی است. علاوه بر قیمت بالای آن، از ارزش معنوی بسیار زیادی نیز برخوردار است که در نتیجه مراقبت خوب از آن الزامی می شود.

ما در اینجا قصد داریم 6 نکته برای تمیز کردن و مراقبت خوب از حلقه ازدواج را به شما آموزش دهیم. اگر شما نیز نکته ای به ذهنتان می رسد حتما ان را با ما و دیگر خوانندگان سایت در میان بگذارید.

1. به طور مرتب ان را تمیز کنید. اگر به طور منظم حلقه ازدواجتان را تمیز نکنید احتمال بسیار زیادی وجود دارد که به سادگی درخشش و زیبایی خود را از دست بدهد. برای این کار می توانید هفته ای یک بار آن را درون یک لیوان آب گرم به اضافه صابون مایع انداخته و پس از مدتی با یک مسواک ملایم آن را تمیز کنید.

الماس

2. اگر حلقه الماس دارید تصور نکنید که هیچگاه مشکلی برای آن پیش نمی آید. درست است که الماس بسیار محکم بوده و به سختی دچار شکستگی می شود اما در صورتی که از آن به خوبی مراقبت نشود می تواند کدر شده و آسیب ببیند.

3. اگر حلقه تان ظریف و با نقوش زیاد است آن را هنگام کارهایی مانند ورزش کردن آن را بیرون آورده و در کناری قرار دهید. انجام کار های سخت مانند ورزش کردن می تواند باعث ایجاد آسیب به حلقه تان شود. هنگام خواب الزامی برای خارج کردن حلقه وجود نداشته و تصمیم ان با خودتان است.

حلقه

4. اگر به دلیل افزایش یا کاهش وزن اندازه حلقه تان نامناسب شد به هیچ وجه ان را در خانه تعمیر نکرده و ان را به جواهرسازی بسپارید. همچنین تغییر اندازه را سرسری نگیرید چراکه ممکن است باعث خروج حلقه از انگشت و یا جرم گرفتن بیشتر ان شود.

5. جدا از این که لازم است هر هفته حلقه خود را در خانه تمیز کنید، سالی یک بار نیز آن را نزد جواهرساز برده و از او بخواهید تا حلقه تان را به شکل حرفه ای تمیز و براق کند.

6. به هیچ عنوان از مواد شیمیایی قوی مانند وایتکس، جوش شیرین، سفید کننده، پودر های تمیز کننده و... استفاده نکنید چرا که می توانند باعث ایجاد آسیب به حلقه تان شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد