اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گران ترین برنامه های گوشی که برای نصب آنها باید میلیون ها تومان پول پرداخت کنید

همه ما بر روی تلفن همراه خود برنامه های متنوعی مانند شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن های پخش فیلم و موسیقی و... داریم. گاهی این برنامه ها رایگان نیستند و برخی از آنها قیمت زیادی دارند.

گران ترین برنامه های گوشی که برای نصب آنها باید میلیون ها تومان پول پرداخت کنید


همه ما بر روی تلفن همراه خود برنامه های متنوعی مانند شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن های پخش فیلم و موسیقی و... داریم. گاهی این برنامه ها رایگان نیستند و برخی از آنها قیمت زیادی دارند.

ما در اینجا قصد داریم 10 مورد از گران ترین برمانه های گوشی های همراه را به شما معرفی کنیم که برای استفاده از آنها باید میلیون ها پول بپردازید. به نظر شما آیا این برنامه ها ارزش پرداخت پول را دارند.

1. iDIA – Diagnostic Imaging Atlas

این برنامه یک اطلس جامع دامپزشکی است که به شما درباره حیوانات خانگی خود و بیماری های آنها کمک می کند. قیمت این برنامه 399.99 دلار است.

2. DDS GP Yes

اگر دندان پزشک هستید این برنامه ممکن است واقعا به کار شما بیاید. این اپلیکیشن که 499.99 دلار قیمت دارد می تواند به بیماران شما نمایش های بصری ساده ای درباره درمان مشکلات مربوط به دندان را نشان دهد.

3. Gun Bros Apathy Bear

این اپلیکیشن در واقع یک بازی گوشی همراه است که به شکل پیش فرض رایگان می باشد. اما یک شخصیت بسیار قدرتمند در بازی وجود دارد که برای خرید آن لازم است 600 دلار هزینه کنید.

4. The Alchemist SMS

اگر شغل شما در صنعت فلزات و به خصوص در بخش ضایعات است با استفاده از این برنامه می توانید به خوبی هزینه های خود را کاهش دهید. این برنامه که برای گوشی های آیفون ارائه شده است 999.99 دلار قیمت دارد.

5. QSFFStats

این اپلیکیشن با وجود قیمت بسیار زیاد 999.99 دلاری خود کار زیادی برای شما انجام نداده و تنها زمان مسابقات فوتبال، نتایج ان و از این دست فعالیت ها را به شما نشان می دهد.

6. Cybertuner

اگر موزیسین هستید و در تنظیم پیانو مشکل دارید این برنامه به شما کمک بسیار زیادی می کند. هرچند قیمت بسیار بالایی نیز داشته و برای استفاده از ان باید 999.99 دلار بپردازید.

7. BarMax California

اگر قصد شرکت در آزمون وکالت ایالات متحده را دارید این برنامه می تواند فوق العاده مفید باشد. با وجود قیمت بالای 1000 دلاری آن، یکی از برنامه های فوق العاده مفید به شمار رفته و به شما امکان دسترسی به سخنرانی های استادان حقوق و سؤالات آزمون های قبلی را می دهد.

8. Alpha-Trader

اگر به بورس جهانی علاقه دارید و قصد ترید کردن در ان را دارید این برنامه می تواند بسیار مفید باشد. با وجود قیمت بسیار بالای 1000 دلاری که دارد، امکانات متنوعی نیز به شما اراده می دهد.

9. Cyber Tuner

این برنامه به شما کمک می کند تا پیانو خود را تنظیم کرده و از آن نگهداری و مراقبت کنید. به جز هزینه 1000 دلاری که باید برای آن بپردازید، ماهانه 80 دلار نیز برای بروزرسانی ها باید پرداخت کنید.

10. Abu Moo Collection

این برنامه اندرویدی با قیمت 1200 دلار گران ترین برنامه گوشی های همراه است. این برنامه به شما اجازه می دهد تا عکس صفحه نمایش خود را با سنگ های قیمتی تزئین کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد