اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اینستاگرام ممکن است به زودی امکان ایجاد پست از طریق دسکتاپ را اضافه کند

اینستاگرام در حال کار بر روی روشی است که به کاربران امکان ایجاد پست از طریق مرورگر دسکتاپ یا لپ تاپ را میدهد. ویژگی جالبی که شاید افراد زیادی مدت ها است منتظر آن هستند.

اینستاگرام ممکن است به زودی امکان ایجاد پست از طریق دسکتاپ را اضافه کند


طبق یک توییت از آلساندرو پالوزی (Alessandro Paluzzi) ، توسعه دهنده و خبرچین در تویتتر ، اینستاگرام در حال کار بر روی روشی است که به کاربران امکان ایجاد پست از طریق مرورگر دسکتاپ یا لپ تاپ را میدهد. ویژگی جالبی که شاید افراد زیادی مدت ها است منتظر آن هستند. در این گزارش آمده است که این ویژگی در حال آزمایش داخلی است و هنوز در اختیار هیچکس تا حتی به صورت آزمایشی نیز قرار نگرفته است و تنها راه ایجاد پست اینستاگرام در حال حاضر فقط از طریق خود نرم افزار اینستاگرام می باشد و در مروگر شما میتوانید فقط به مشاهده پست ها و استوری ها بپردازید. اگر اینستاگرام این ویژگی را به پلتفرم خود اضافه کند طبیعتا محبوبیت آن را چند برابر خواهد کرد.

دسکتاپ

پالوزی برخی از تصاویر را منتشر کرده است که نشان می دهد این ویژگی جدید در حال حاضر در آزمایش ها چگونه به نظر می رسد ، اگرچه باید به این نکته اشاره کنیم که ممکن است قبل از کامل شدن قابلیت جدید ، تغییراتی در اینستاگرام ایجاد شود. به نظر می رسد ایجاد یک پست از دسک تاپ در اینستاگرام مشابه نحوه ایجاد پست با استفاده از برنامه اینستاگرام است. مشابه این برنامه، یک دکمه در بالای نمای دسک تاپ وجود دارد (نماد "+" درون یک جعبه گرد) که به شما امکان می دهد از صفحه دسک تاپ یا لپ تاپ خود پست ایجاد کنید.

با اضافه شدن این ویژگی کاربران دسک تاپ حالا میتوانند به راحتی عکس ها و فیلم های خود را drag and drop کنند و همچنین به یک ویرایشگر با پشتیبانی از برش و فیلترها دسترسی خواهند داشت. زیرنویس ها و موقعیت ها را می توان به یک عکس اضافه کرد و افراد موجود در یک تصویر را برچسب گذاری کرد. در تنظیمات پیشرفته ، به نظر می رسد که کاربران می توانند نظرات را نیز غیرفعال کنند.

آلساندرو پالوزی تاریخ مشخصی را اعلام نکرده است که بر اساس آن انتظار داشته باشیم اینستاگرام این ویژگی جدید را ارائه کند. گفته میشود که بسیاری از کاربران اینستارگرام به خصوص افرادی که در این پلتفرم در حال درآمد زایی هستند از فیس بوک درخواست کرده اند تا سریعا این ویژگی را به اینستاگرام اضافه کند.

فیس بوک

هرچند در مورد صحت این گفته ها گمانه زنی هایی وجود دارد و باید منتظر ماند تا اطلاعات دقیق تری در این مورد از طریق منابع معتبر منتشر شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد