اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هواپیمایی سقوط نکرده است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب سقوط هواپیمای فوق سبک در شرق تهران گفت: تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی به محل سقوط اعزام شده است.

به گزارش سایت طلا،محمد حسن ذیبخش درباره سقوط هواپیمای دو نفره در شرق تهران اظهار کرد بلافاصله پس از انتشار این خبر با مراجع مربوطه تماس گرفته و در این رابطه اعلام کردند لاشه ای از هواپیما در محل گفته شده پیدا نشده است.

وی با بیان این که تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشور به منطقه اعزام شده است تصریح کرد عملیات تجسس و نجات توسط بالگرد ناجا و آتش نشانی پردیس انجام شده ولی هیچ نشانه و موردی از سقوط هواپیما در محل دیده نشده است.

حسن رضایی فر مدیر کل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور نیز ، با بیان اینکه ساعاتی پیش خبری مبنی بر سقوط هواپیمایی دو نفره در شرق تهران منتشر شد، گفت: تیم های عملیات و جستجو سازمان هواپیمایی به سرعت در منطقه "تلو" حاضر شدند.

او ادامه داد: در منطقه تلو فرودگاه سپهر قرار دارد که هواپیماهای سبک و فوق سبک در آنجا فعالیت می کند بنابراین به سرعت اورژانس و نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام می شوند اما به هیچ عنوان آثاری از سقوط هواپیما در آنجا دیده نمی شود.

او ادامه داد: با اداره کل منابع هواپیما هم صحبت انجام شد حتی فلایت چک هم پروازی با این مشخصات وجود نداشته است، همچنین با بخش نظامی و غیر نظامی هم هماهنگی صورت گرفت و مشخص شد هیچ پروازی در این منطقه صورت نگرفته است.

رضایی فر بیان کرد: پس از دریافت خبر سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک عملیات تجسس ‌و نجات در منطقه انجام پذیرفت اما موردی یافت نشده است.

بالگرد ناجا و آتش نشانی پردیس پس از جستجوی منطقه به محل بازگشته و موردی را پیدا نکردند بنابراین تاکنون خبر سقوط هواپیمای فوق سبک مورد تایید نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد