اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا یوگا می تواند به کاهش وزن افراد کمک کند؟

یوگا ورزشی از ترکیب تمرینات جسمی و ذهنی است که هزاران سال قدمت دارد. شما جوان یا پیر و با هر شرایطی می توانید یوگا انجام دهید و از آرامش ذهن و سلامتی جسم بهره مند شوید.

آیا یوگا می تواند به کاهش وزن افراد کمک کند؟


یوگا ورزشی از ترکیب تمرینات جسمی و ذهنی است که هزاران سال قدمت دارد. شما جوان یا پیر و با هر شرایطی می توانید یوگا انجام دهید و از آرامش ذهن و سلامتی جسم بهره مند شوید.

گرچه یوگا برای برخی افراد یک کشش ورزشی سبک به نظر می رسد ، اما برای برخی افراد یک سبک زندگی است که زندگی آن ها را بهبود بخشیده است. همچنین یک دلیل خوب برای انجام یوگا وجود دارد که می تواند به کاهش وزن و ارتباط ذهن و بدن کمک کند و از هرچیز مهم تر یوگا می تواند سلامت کلی شما را از داخل به خارج بهبود ببخشد.

ورزش

یوگا ضمن ترغیب شما به توجه به بدن و احساس به شما کمک می کند تا ذهن خود را آرام کنید. ممکن است متوجه شوید که بدن شما پس از متمرکز شدن احساس بهتری دارد. هوشیاری بیشتر در مورد چگونگی ایجاد احساس و رسیدن به بهترین احساس بدن به شما کمک می کند تا به وزنی برسید که بدن در آن بهترین عملکرد را دارد.

به یاد داشته باشید که هر کس منحصر بفرد است یعنی همه ما از اشکال و اندازه های مختلف هستیم. درنتیجه به جای آن که یک وزن خاص را هدف بگیرید خود را به چالش بکشید و بر احساس خود تمرکز کنید.

یوگا

تلاش برای رسیدن به یک وزن که جامعه و افراد به شما آن را تحمیل کرده اند باعث می شود از کارهای خود لذت نبرید، بدن شما احساس راحتی نداشته باشد و به احتمال زیاد این وضعیت شما را خوشحال نخواهد کرد. اما هماهنگی شما با خواسته هایتان یعنی همکاری ذهن و بدن شما باعث خوشبختی و سلامتی شما می شود.

اما چگونه باید یوگا انجام دهیم؟

کلاس

چند لباس راحت بپوشید، یک تشک ورزشی و یک فیلم یوگا بگیریدو یا اگر دارای تجربه قبلی هستید خودتان انجام یوگا را شروع کنید. شما می توانید برای آموزش از کتاب ها و یا فیلم ها راهنمایی بگیرید و یا می توانید با اندکی جستجو در یک دروهمی و کلاس یوگا ثبت نم کنید که این راه را برای افراد مبتدی توصیه می کنیم. اگر تصمیم دارید در خانه خود تمرین کنید به آرامی حرکات را انجام دهید و برای جلوگیری از آسیب دیدگی آنچه را که راحت هستید انجام دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد