اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کلاب هاوس پس از مدت ها از آزمایش نسخه اندروید خبر داد

بالاخره و پس از مدت ها انتظار حالا کلاب هاوس اعلام کرده است که ازمایش نسخه اندرویدی این پلتفرم را شروع کرده است و برخی از تسترهای خارج از این شرکت به این نسخه دسترسی پیدا کرده اند.

کلاب هاوس پس از مدت ها از آزمایش نسخه اندروید خبر داد


طی هفته ها و ماه های اخیر شاید شما هم اسم کلاب هاوس را زیاد شنیده باشید. رشد بی سابقه این پلتفرم طی هفته های اخیر از همه قشر ها و گروه های مختلف را به سمت خود جذب کرده است. در واقع Clubhouse یک برنامه رسانه های اجتماعی است که فقط برای گوشی هایی با سیستم عامل ios در حال حاضر موجود است. اما کلاب هاوس دقیقا چه کاری انجام می‌دهد در واقع کلاب هاوس ارتباط شنیداری را از طریق اتاق هایی که می تواند گروه های حداکثر 5000 نفر را در خود جای دهد تسهیل می کند. این برنامه فقط به صورت صوتی میزبان اتاق های مجازی برای بحث های زنده است و افراد می توانند از طریق صحبت و گوش دادن در آن شرکت کنند.

چت

نسخه اندروید

بالاخره و پس از مدت ها انتظار حالا کلاب هاوس اعلام کرده است که ازمایش نسخه اندرویدی این پلتفرم را شروع کرده است و برخی از تسترهای خارج از این شرکت به این نسخه دسترسی پیدا کرده اند.

اندروید

عدم وجود نسخه اندروید و نیاز به دعوت نامه، با اینکه دلایل منطقی از جمله برنامه نویسی اسان تر برای iOS و کنترل تعداد استفاده کنندگان از سرویس را با خود به همراه دارد، به کلاب هاوس انحصار و خاص بودن در سیستم عامل iOS اپل داده است. علاوه بر این نبود چنین نسخه ای باعث شده رقیبان این شرکت مانند تویتتر و حتی تلگرام نیز از فرصت استفاده کنند و با عرضه نسخه اندروید از رقیب کلاب هاوس خود، جلوتر از این نرم افزار قدم بردارند.

با عرضه نسخه اندروید، کلاب هاوس علاوه بر دسترسی به کاربران بسیار بیشتر، میتواند دوباره رشد سریع تری را برای خود به ارمغان بیاورد و بیشتر از همیشه به شهرت خود بیافزاید چون دانلودهای این اپ طی هفته ها و ماه های اخیر در حال کاهش بوده است و کلاب هاوس با عرضه چنین نسخه ای میتواند این روند را تغییر دهد.

کلاب هاوس

کلاب هاوس هنوز نسخه ازمایشی اندروید را برای دانلود عمومی عرضه نکرده است و زمان مشخصی هم برای عرضه این نسخه معرفی نکرده است اما به گفته کلاب هاوس این نسخه طی هفته های اینده برای اندروید عرضه خواهد شد. بنابراین تا اعلام خود کلاب هاوس مبنی بر ارائه نسخه اندروید از دانلود نسخه هایی که به نوعی خود را نسخه اندرویدی کلاب هاوس معرفی ‌کنند خودداری کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد