اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ارز دیجیتال اتریوم به 3000 دلار رسید

ادامه افزایش قیمت رمز ارز اتریوم همچنان در انتظار بزرگترین پلتفرم قرار داد های هوشمند است. قیمت اتریوم توانست به قیمت 3000 دلار دست پیدا کند.

ارز دیجیتال اتریوم به 3000 دلار رسید


ادامه افزایش قیمت رمز ارز اتریوم همچنان در انتظار بزرگترین پلتفرم قرار داد های هوشمند است. قیمت اتریوم توانست به قیمت 3000 دلار دست پیدا کند. رشد قیمتی اتریوم تا 3000 دلار نه فقط در صرافی بایننس بلکه در چندین صرافی بزرگ از جمله Bybit ، Coinbase و BitMEX توانست به قیمت تاریخی 3000 دلار برسد این رمز ارز درحال حاضر با قیمت 3086 دلار در صرافی بایننس خرید و فروش می‌شود.

نمودار

این افزایش قیمت به اتریوم کمک کرده است از نظر کل حجم بازار ، موسساتی مانند The Walt Disney Company و Bank of America را پشت سر بگذارد. طبق داده های سایت Infinite Marketcap بزرگترین پلتفرم قرارداد هوشمند جهان در هر هفته با 24٪ رشد به حجم بازار 346.72 میلیارد دلار رسیده است. برای مقایسه ، بیت کوین در حال حاضر با 1.079 تریلیون دلار حجم و حجم بازار فلز نقره با 1.416 تریلیون دلار و بالاتر از شرکت رسانه های اجتماعی فیس بوک با 923.12 میلیارد دلار قرار دارد.

این روند جالب توجه حتی باعث ایجاد گمانه زنی های جدید مبنی بر اینکه اتریوم می تواند بیت کوین را متلاشی کند و از بیت کوین (BTC) به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال در جهان پیشی بگیرد شده است.

اتریوم

چند عامل باعث شده است که قیمت اتریوم به این میزان برسد. اولین مورد ادامه فعالیت های درون زنجیره ای است سازمان های نهادی است. در اوایل هفته بانک سرمایه گذاری اروپایی اعلام کرد با همکاری نهادهای بانکی مانند گلدمن ساکس ، یک اوراق قرضه دیجیتال دو ساله به ارزش 121 میلیون دلار صادر خواهد کرد. همچنین علاقه سرمایه گذاران خرد به DeFi نیز اخیرا در حال افزایش است و ارزش قفل شده تعداد کل به بیش از 100 میلیارد.

هرچند هاردفورک لندن، که شامل تغییرات اساسی EIP-1559 در ساختار تراکنش های اتریوم و همچنین انتقال ETH 2.0 بعدی به مدل اجماع اثبات سهام است ، ممکن است این از اولین رویدادهایی باشد که سرمایه گذاران انتظار دارند باعث رشد قیمتی بیشتر اتریوم شود. انتظار می رود این ارتقا شبکه به طور قابل توجهی هزینه ها را کاهش دهد و همچنین میزان پاداش ماینر ها را نیز کمتر کند که خود این عامل باعث میشود که با کاهش فشار فروش رو به رو شویم.

دیجیتال

دیوید هافمن ، میزبان شرکت آموزشی Bankless ، این 3 دلیل را معادل با 3 هاوینگ بیت کوین می‌داند که تاثیر بالایی بر قیمت این ارز دیجیتال یعنی اتریوم خواهند گذاشت.

هرچند اتریوم با سایر ارز های دیجیتال که بر اساس قرار داد های هوشمند درحال فعالیت هستند نیز در حال رقابت است. کاهش محبوبیت اتریوم تا حدودی به دلیل هزینه های معاملاتی بالا در این زنجیره است (اگرچه در هفته های اخیر تا حدودی کاهش یافته است) ، و در غیاب راه حل های مقیاس بندی لایه 2 مناسب مانند رول آپ و به معنای افزایش فعالیت درون زنجیره رقبای اتریوم هستیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد